Perte de connection

  • 20 May 2023
  • 1 reply
  • 27 views

Encore déconnecté 😬l'arc fonctionne seule... Mes 2 ones et mon sub ne fonctionne pas. 


This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

1 reply

Userlevel 7
Badge +15

Hi @Oliv007, welcome to the Sonos Community!

I’d need some more information on what you mean by not working. Are the LED lights for the Sonos Ones and Sonos Sub on or these devices aren’t powering on? Are they powered on but not playing any audio when paired to the Sonos Arc? Can you not pair them to the Arc?

If you can provide some further information I’d be able to assist in providing information on how to resolve this.

You can also reach out to our support team for further assistance in troubleshooting this issue.

I hope this helps!

 

Google Translate:

Salut @Oliv007, bienvenue dans la communauté Sonos !

J'aurais besoin de plus d'informations sur ce que vous entendez par ne pas fonctionner. Les voyants LED des Sonos Ones et Sonos Sub sont-ils allumés ou ces appareils ne s'allument-ils pas ? Sont-ils allumés mais ne lisent aucun son lorsqu'ils sont couplés au Sonos Arc ? Ne pouvez-vous pas les coupler à l'Arc ?

Si vous pouvez fournir des informations supplémentaires, je serais en mesure de vous aider à fournir des informations sur la façon de résoudre ce problème.

Vous pouvez également contacter notre équipe d'assistance pour obtenir de l'aide afin de résoudre ce problème.

J'espère que ça aide!