Skip to main content
Contributor I
January 27, 2025
Answered

playlist apple

• January 27, 2025
  • 1 reply
  • 42 views

bonjour

il n’est plus possible de lire les playlist de apple music sur le play 1.

toutes les mises a jour sont faites.

je peux écouter les différents artiste de ma bibliothèque mais pas les playlists.

j’ai déjà re autorisé apple plusieurs fois.

merci

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.
Best answer by Airgetlam

Translation:

Hello

It is no longer possible to play apple music playlists on play 1.

All updates are made.

I can listen to the different artists in my library but not the playlists.

I have already re-authorized apple several times.

Thanks

Response:

Seems odd, certainly. Have you tried a reboot of the PLAY:1 and your router, unplugging both for at least a minute? Have you tried to call Sonos Support directly to discuss it?

Translation:

Cela semble étrange, certainement. Avez-vous essayé de redémarrer le PLAY:1 et votre routeur, en débranchant les deux pendant au moins une minute ? Avez-vous essayé d'appeler directement l'assistance Sonos pour en discuter ?

1 reply

Airgetlam
AirgetlamAnswer
January 27, 2025

Translation:

Hello

It is no longer possible to play apple music playlists on play 1.

All updates are made.

I can listen to the different artists in my library but not the playlists.

I have already re-authorized apple several times.

Thanks

Response:

Seems odd, certainly. Have you tried a reboot of the PLAY:1 and your router, unplugging both for at least a minute? Have you tried to call Sonos Support directly to discuss it?

Translation:

Cela semble étrange, certainement. Avez-vous essayé de redémarrer le PLAY:1 et votre routeur, en débranchant les deux pendant au moins une minute ? Avez-vous essayé d'appeler directement l'assistance Sonos pour en discuter ?

Bruce