Forbindelse til midlertidigt SONOS wifi mislykkedes

  • 18 September 2022
  • 1 reply
  • 31 views

Hej

Jeg har en Sonos Play:5 som tidligere har fungeret fint over wifi, nu har jeg skiftet wifi og nulstillet min play:5. Den vil nu kun oprette forbindelse til mit internet via kabel. Når det så er oprettet og jeg prøver at få den koblet på wifi så lykkedes det ikke. Når konfigurationen når til punktet hvor højttaleren skal forbindes til det midlertidige wifi “SONOS” så forsøger den men skriver at det mislykkedes. Jeg har aktiveret wifi i indstillingerne for Play:5 i Sonos appen. 
 

Jeg investerede i en Boost i håb om at den kunne redde det, men det kunne den ikke.

 

Hvad kan der være galt siden wifi ikke virker i højttaleren?


This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

1 reply

Userlevel 7
Badge +18

Hi @Ikatrine 

A Boost would be unlikely to help, as it would need to connect to an existing system to do so - which is exactly what’s going wrong.

I recommend you get in touch with our technical support team, who have tools at their disposal that will allow them to give you advice specific to your Sonos system and what it reports. 

 

Google Translate/Google Oversæt:

En Boost vil næppe hjælpe, da den skal oprette forbindelse til et eksisterende system for at gøre det - hvilket er præcis det, der går galt.

Jeg anbefaler, at du kontakter vores tekniske supportteam, som har værktøjer til deres rådighed, som vil give dem mulighed for at give dig specifikke råd om dit Sonos-system, og hvad det rapporterer.