Answered

YouSee musik virker delvist ikke


Vi har nu i et stykke tid oplevet, at man ikke kan søge i YouSee musik, og pga noget kan min hustru browse og afspille sine favoritter mens jeg kan slet ikke noget. Dette foregår kun i Sonos app, dvs. den almindelige YouSee musik app virker for os begge. Vi har tjekket status for YouSee musik tjeneste og den var grøn, så alt bør fungere. Vi har ligget af og på siden samt geninstalleret Sonos appen og hverken af disse har afhjulpet problemet. Der har nu været sådan i et par uger. Er det en, der har oplevet det samme?

 

Mvh Petr

 

Moderator edit:
Google Translate-

 

For a while now we have experienced that you cannot search in YouSee music, and for some reason my wife can browse and play her favorites while I can't do anything at all. This only takes place in the Sonos app, i.e. the regular YouSee music app works for both of us. We have checked the status of the YouSee music service and it was green, so everything should work. We have been on and off the site and reinstalled the Sonos app and neither of these have fixed the problem. It has been like this for a few weeks now. Has anyone experienced the same?

Mr. Petr

icon

Best answer by Sotiris C. 17 April 2024, 16:06

View original

20 replies

Tak for svar! Dejligt at vide hvad der er kan lade sige gøre. 

Bliver der gjort noget ved at appen lagger voldsomt meget? 

Er der en tidshorisont på hvornår fejlen i Sonos bliver rettet? 

Userlevel 1

Hvad med en iPhone? 

Der er desværre ikke noget at gøre :-(

Hvis du har en iPad, så kan du måske få noget ud af play.sonos.com som er en web-løsning af dit sonos netværk som virker på en ipad/tablet og PC/Mac.

Løsningen er IKKE optimal, men løsningen kan måske hjælpe dig til Sonos ENDELIG kommer med en version som kan det samme som den brune S2 og VIRKER.

Hvad med en iPhone? 

Userlevel 1

Til alle Sonos ejere som har en android telefon eller tablet, så er det muligt at downloade den forrige app ver 16.1 (den brune) via dette link : https://www.apkmirror.com/apk/sonos-inc/sonos-for-android/sonos-for-android-16-1-release/ på sin enhed og derefter installere den.  

Du downloader en APK fil til din enhed og bagefter skal du klikke på den for at installere. Husk at afinstallere den nyeste version (den sorte) inden du installere den brune.

Når appen er installeret, så skal du IKKE logge på i sonos - appen og du skal slå  AUTOMATISKE opdatering fra på din enhed (vigtigt). Ellers bliver den brune app autoopdateret til den sorte :-(

Samme problem hos mig. Har siddet i Sonos hjælp i over en time uden at komme igennem. Har du erfaring for om det er muligt at finde den gamle app? 

Samme problem siden opdatering, kan ikke anvende YouSee søgning.
 

Samtidig virker den nye opdatering meeeeget langsom og der er mange sekunders lag, hvilket giver en meget dårlig bruger anvendelighed til stor frustration. 

Opdaterede til 80.00.08 i går 14 maj.

problemet er nøjagtig det samme !!!!!

Userlevel 1

Lige meget hvad jeg søger på kommer denne fejlmeddelelse på min iPhone og iPad  :-(

 

Hi

Ikke muligt at bruge YouSee søgefunktion i den nye SONOS App siden 8maj.

Har afinstalleret, geninstalleret, genstartet osv  uden andet end svaret “ noget gik galt” når man søger

Kan man få et svar fra Sonos?

Also having the same problem since I downloaded the new app several days ago. Please fix it ASAP. 

Samme problem her

Samme problem her den 13.05.24

Ikke muligt at bruge YouSee søgefunktion i SONOS App.

Hvad med at SONOS tilbyder den gamle App (Guldfarvede isf. Den Sorte) igen, hvor alting virkede.

 

Samme problem her

Har fulgt med i denne tråd. Jeg kan heller ikke søge musik via YouSee musik. Har også prøvet at afinstallere YouSee musik tjenesten på Sonos og geninstallere men det hjælper ikke. 
Er der nogen som har nyt vedr. dette ? 

Userlevel 1

Jeg har samme problem. Det er opstået efter opdatering til ny app version på iPhone for et par dage siden. Det hjælper ikke at fjerne yousee musik og oprette igen. Jeg kan ikke søge i yousee musik. Får konstant fejl med at jeg skal kontrollere servicen 

Jeg har præcis samme problem. Søgning i Yousee Music virker ikke i den nye SONOS app. Og det hjælper IKKE at fjerne Yousee Music fra app’en for så at tilføje den igen.

Jeg har samme problem. Det er opstået efter opdatering til ny app version på iPhone for et par dage siden. Det hjælper ikke at fjerne yousee musik og oprette igen. Jeg kan ikke søge i yousee musik. Får konstant fejl med at jeg skal kontrollere servicen 

Userlevel 1
Badge +1

Vil bare sige at har lanceret en ny app hvor den klassiske søgefunktion er fjernet og fejlen er der stadig.

Hello, it worked after I removed and re-added YouSee Musik to the app. Furthermore, I discovered on the forum, that the searching didn’t work due to YouSee Musik not functioning in the new search but only in the classical one. So right now it works fine. Thanks for the advice! :-)

 

BR Petr

Userlevel 7
Badge +14

Hello @Pefler77, welcome back!

I am sorry to hear you are experiencing issues with YouSee music within the Sonos App.

This is not the expected behavior, I would suggest to remove the Music Service from the Sonos App and then re-add it.

If that doesn’t resolve the issue, I recommend you to reach out to our Support Team for some troubleshooting

I hope this helps.

 

Translation using Google Translate:

 

Hej @Pefler77 , velkommen tilbage!

Jeg er ked af at høre, at du oplever problemer med YouSee-musik i Sonos-appen.

Dette er ikke den forventede adfærd, jeg vil foreslå at fjerne musiktjenesten fra Sonos-appen og derefter tilføje den igen.

Hvis det ikke løser problemet, anbefaler jeg dig at kontakte vores supportteam for at få noget fejlfinding

Jeg håber det hjælper.

Reply