Skip to main content
Question

kan de sub niet verbinden

• 25 June 2024
  • 5 replies

Tijdens het vebinden krijg ik de melding:

Om verder te gaan, dan gaan we je mobiele apparaat tijdelijk verbinden met het tijdelijke netwerk van je sub: SONOS-AyABBAAB etc Druk ik op doorgaan dan de melding verbonden met sub en de sonos app sluit vanzelf af en nog steeds geen sub.

Is dit herkenbaar? Thx

Moderator Edit: Google Translate-

While connecting I get the message:

To continue, we will temporarily connect your mobile device to the temporary network of your sub: SONOS-AyABBAAB etc. If I press continue, the message connected to sub and the Sonos app closes itself and still no sub.

Is this recognizable? Thx

5 replies

Userlevel 7
Badge +18

Hi @Mart1959 

Welcome back to the Sonos Community!

Sorry to hear of the issue you have been having in trying to add your Sub to your Sonos system.

First, please go to the app store for your phone and ensure you have the latest version of the Sonos app.

I recommend that you try a reboot of the device running the Sonos app, as well as of your router (please switch it off for at least 30 seconds).

If neither of these steps help with setting up your Sub, I recommend you get in touch with our technical support team who have tools at their disposal that will allow them to give you advice specific to your Sonos system and what it reports.

I hope this helps.

Google Translate:

Hi ​​​@Mart1959 

Welkom terug bij de Sonos-community!

Het spijt me te horen van het probleem dat u ondervindt bij het toevoegen van uw Sub aan uw Sonos-systeem.
Ga eerst naar de app store voor je telefoon en zorg ervoor dat je de nieuwste versie van de Sonos-app hebt.

Ik raad u aan om zowel het apparaat waarop de Sonos-app draait, als uw router opnieuw op te starten (schakel deze minimaal 30 seconden uit).

Als geen van deze stappen helpt bij het instellen van uw Sub, raad ik u aan contact op te nemen met ons technische ondersteuningsteam. Zij beschikken over hulpmiddelen waarmee zij u advies kunnen geven dat specifiek is voor uw Sonos-systeem en wat het rapporteert.

Ik hoop dat dit helpt.

Allemaal reeds gedaan maar niet geholpen.

Nu met bhv een Iphone is het wel gelukt. Waarom niet met een Android?

Moderator edit:
Google Translate-

All already done but no help.

Now with an iPhone it has worked. Why not with an Android?

Userlevel 7
Badge +17

The Dutch language community is over here: https://nl.community.sonos.com

Hier hetzelfde probleem. Applicatie sluit direct af nadat de Sonos Sub gevonden is en wilt toevoegen. Ik gebruik android. 

Met een Iphone werkt t wel. Succes