Skip to main content

J'utilise déjà mon application sonos pour diffuser de la musique dans mon bureau avec une enceinte Ray relié avec une lampe Ikea sonos et cela fonctionne a merveille. 

Pour mon domicile j'ai racheté une lampe Ikea sonos. Connexion wifi OK. L'enceinte est reconnue, mais la lampe n'arrive pas a accéder aux mises a jours et l'erreur 801 s'affiche. 

Malgré rafraichissement de tout, box internet lampe etc. Rien a faire aucune connexion possible, toujours cette erreur 801. 

Aidez moi svp 

Merci 

Moderator Edit - Translation by Google:

I already use my Sonos application to play music in my office with a Ray speaker connected to an Ikea Sonos lamp and it works wonderfully.

For my home I bought an Ikea Sonos lamp. Wifi connection OK. The speaker is recognized, but the lamp cannot access the updates and error 801 is displayed.

Despite everything being refreshed, internet box, lamp, etc. Nothing to do, no connection possible, still this 801 error.

Please help me

THANKS

Hello ​@G94800, welcome to the Sonos Community!

I’m sorry to hear about your experience with the IKEA Symfonisk Lamp not updating and getting Error 801.

Seeing that you’ve already done the basic troubleshooting with no resolution, I would suggest you to contact our Support Team for some live troubleshooting.

They have tools at their disposal to provide you with information and advice specific to your system and what it reports.

I hope this helps.

Moderator Note: Google Translate-

Bonjour ​@G94800, bienvenue dans la communauté Sonos !

Je suis désolé d'apprendre que votre expérience avec la lampe IKEA Symfonisk ne se met pas à jour et obtient l'erreur 801.

Étant donné que vous avez déjà effectué le dépannage de base sans résolution, je vous suggère de contacter notre équipe d'assistance pour un dépannage en direct.

Ils disposent d’outils pour vous fournir des informations et des conseils spécifiques à votre système et à ce qu’il rapporte.

J'espère que cela aide.

https://support.sonos.com/fr-fr/home#

Reply