Sonos playbar stabiele witte indicatorkleur

  • 17 January 2023
  • 9 replies
  • 53 views

Badge

Hallo, een paar jaar geleden heeft mijn vriend een update op de soundbar geïnstalleerd en deze bleef hangen en vertoonde geen tekenen van leven meer, onlangs gaf hij hem aan mij omdat hij in zijn doos zat en hij loste het probleem niet op. Het probleem zelf is dat de indicator constant wit is en op geen enkele manier reageert bij het resetten naar de fabrieksinstellingen zoals beschreven in de instructies op uw website en in de video op YouTube, misschien kunnen experts me helpen met dit probleem. Ik heb ook een melding gestuurd via de applicatie aan de telefoon, zijn nummer is 2129339577.

 

Moderator edit:

Google Translate-

Hello, a few years ago my friend installed an update on the soundbar and it hung and showed no signs of life, recently he gave it to me because it came in its box and it did not solve the problem. The problem itself is that the indicator is constantly white and does not respond in any way when resetting to factory settings as described in the instructions on your website and in the video on YouTube, maybe experts can help me with this problem. I also sent a notification through the application on the phone, his number is 2129339577.


9 replies

Userlevel 7
Badge +18

Hi @Nrv50 

Welcome to the Sonos Community!

If a Sonos unit does nothing but show a solid, white light even when attempting to factory reset, it has a fault and will not work. I recommend you get in touch with our technical support team to look into your replacement options.

 

Google Translate-

Welkom bij de Sonos-community!

Als een Sonos-apparaat niets anders doet dan een ononderbroken, wit licht laten zien, zelfs wanneer u probeert de fabrieksinstellingen te herstellen, heeft het een storing en werkt het niet. Ik raad u aan contact op te nemen met ons technische ondersteuningsteam om uw vervangingsopties te bekijken.

 

Badge

Wat moet ik doen als de garantie voorbij is?

 

Moderator edit:

Google Translate-

What should I do if the warranty is over?

Userlevel 7
Badge +18

Hi @Nrv50 

Even with an expired warranty, you may still be able to get a discount on a replacement.

 

Google Translate-

Zelfs met een verlopen garantie kunt u mogelijk nog steeds korting krijgen op een vervanging.

Userlevel 7
Badge +17

Het Nederlandse Sonos-forum vind je overigens hier: https://nl.community.sonos.com

By the way, you’ll find the dutch language Sonos forum over here: https://nl.community.sonos.com

Badge

En wat is de geschatte korting als u dit model wijzigt? Of als ik een ander model wil kopen? In mijn Europese regio?

 

Moderator edit:

Google Translate-

And what is the estimated discount if you change this model? Or if I want to buy another model? In my European region?

Userlevel 7
Badge +18

Hi @Nrv50 

You haven’t told us which model you have, but an out-of-warranty replacement is normally 30% off, and there is no option to change the model or colour. If replacements are out-of-stock, you may be given a different model of our choosing.

You may be able to get a 15% Upgrade discount for any model or set you like, if such a voucher has not already been claimed against this unit.

As mentioned, please get in touch with our technical support team to look into your replacement options.

 

Google Translate-

 

Je hebt ons niet verteld welk model je hebt, maar een vervanging buiten de garantie is normaal gesproken 30% korting, en er is geen mogelijkheid om het model of de kleur te wijzigen. Als vervangingen niet op voorraad zijn, kunt u een ander model naar keuze krijgen.

U kunt mogelijk een upgradekorting van 15% krijgen voor elk gewenst model of set, als een dergelijke voucher nog niet is geclaimd voor dit apparaat.

Neem zoals gezegd contact op met ons technische ondersteuningsteam om uw vervangingsopties te bekijken.

Badge

Ik heb een Sonos playbar model op de doos, er staat 2015 op, schrijf gewoon op wat voor soort korting het zal zijn als ik het wil veranderen in een vergelijkbaar exemplaar en hoeveel de korting zal zijn als ik een ander Sonos arс-model wil nemen voor voorbeeld?

 

Moderator edit:

Google Translate-

I have a Sonos playbar model on the box, it says 2015 on it, just write down what kind of discount it will be if I want to change it to a similar one and how much the discount will be if I want to take another Sonos arс model for example?

Userlevel 7
Badge +18

Hi @Nrv50 

If the unit is confirmed as faulty, a replacement Playbar will be 30% off.

If you want an Arc, the Playbar can get you 15% off - faulty or not. The discount could apply to an Arc only, or to a full Arc + Sub + 2x One SL Immersive Set, or any set in between.

As the Playbar unit is not registered to you, in either case you will need to get in touch with our technical support team to move forward.

I hope this helps.

 

Google Translate:

 

Als wordt bevestigd dat het apparaat defect is, krijg je 30% korting op een vervangende Playbar.

Als je een Arc wilt, kan de Playbar je 15% korting geven - defect of niet. De korting kan alleen van toepassing zijn op een Arc, of op een volledige Arc + Sub + 2x One SL Immersive Set, of een set daar tussenin.

Omdat de Playbar-eenheid niet op jou is geregistreerd, moet je in beide gevallen contact opnemen met ons technische ondersteuningsteam om verder te gaan.

Ik hoop dat dit helpt.

Badge

Ok, bedankt voor de informatie, ik zal nadenken over wat ik ermee moet doen, je kunt het onderwerp sluiten.

 

Moderator Edit:

Google Translate-

Ok thanks for the information, I'll think about what to do with it, you can close the topic.

Reply