Skip to main content
Answered

problème de connexion plusieurs enceintes

• November 1, 2024
  • 4 replies
  • 182 views

Bonjour 

je n’arrive plus à connecter deux enceintes en même temps 

soit l’une ou l’autre et lorsque j’essaye de créer un groupe j’ai le message connexion impossible essayer plus tard 

je craque 

Moderator Edit: Google Translate-

Good morning 

I can no longer connect two speakers at the same time 

either one or the other and when I try to create a group I get the message connection impossible try later 

I'm cracking

Best answer by Airgetlam

I’d double check that both speakers have been properly updated with the correct firmware, and if that doesn’t fix it, I would call Sonos Support directly to discuss it.

Je vérifierais à nouveau que les deux haut-parleurs ont été correctement mis à jour avec le bon micrologiciel, et si cela ne le résout pas, j'appellerais directement le support Sonos pour en discuter.

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

4 replies

Airgetlam
  • 44721 replies
  • Answer
  • November 1, 2024

I’d double check that both speakers have been properly updated with the correct firmware, and if that doesn’t fix it, I would call Sonos Support directly to discuss it.

Je vérifierais à nouveau que les deux haut-parleurs ont été correctement mis à jour avec le bon micrologiciel, et si cela ne le résout pas, j'appellerais directement le support Sonos pour en discuter.

• Lyricist I
  • 2 replies
  • November 30, 2024

Je n’arrive plus à connecter 2 enceintes en même temps . Message : 

connexion impossible essayer plus tard 

j’en ai marre ça fonctionnait mieux avant 

AMP ET ONE

mise à jour effectuées 

30-11-24

Airgetlam
  • 44721 replies
  • November 30, 2024

What did Sonos Support say, when you called in directly to discuss it? 

Qu'a dit l'assistance Sonos lorsque vous avez appelé directement pour en discuter ?

• Lyricist I
  • 2 replies
  • December 2, 2024

Je n’ai pas téléphoné