Tot vorige week heb ik 7 jaar lang mijn Beolab 8000 actieve speakers rechtstreeks aangesloten op SONOS CONNECT. Heeft altijd prima gewerkt. Sinds deze week de opvolger PORT in huis en problemen; een van de speakers gaat constant aan en uit als er geen muziek aan staat; de speaker gaat aan en uit getriggered door de ruis vanuit SONOS PORT. Als de speaker niet is aangesloten gaat hij vanzelfsprekend niet aan en uit; als de speaker niet is aangesloten op de SONOS PORT is er geen ruis. De andere speaker werkt correct. Wat kan ik doen? Ik heb al een groundloop isolator geprobeerd; geen enkel effect (zelfs meer ruis). De kabels zijn van prima kwaliteit (afgeschermd en RCA stekkers aan beide zijden).
Answered
Constante ruis bij SONOS PORT in combinatie met B&O BeoLab 8000 speaker
Best answer by MarcelW
The B&O active speaker turned out to be broken. Speaker repaired. Now it functions flawless. Thanks for the quick response.
Regatta,
Marcel
This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.