Answered

Intet virker

  • 12 December 2020
  • 1 reply
  • 60 views

Hejsa

jeg kører med S1app og pludselig er alle mine højtaler forsvundet.

jeg har prøvet alle jeres fejlfindingsmetoder og har nu fået ca det halve af produkterne tilbage på min app. Men resten vil bare ikke - mangler pt. 1 stk soundbar, 2 stk symphoni, 1 stk play 5, 2 stk play 1, 1 stk sub

det er som om at jeg kan finde enhederne men det falder af igen under konfiguration 

app styres via iPad/iPhone iOS 14.2 og alt er opdateret.

icon

Best answer by Ken_Griffiths 12 December 2020, 11:36

View original

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

1 reply

Hvordan er dine enheder tilsluttet?  hvis WiFi, så prøv en anden 2,4 GHz WiFi-kanal på din hovedrouter.  Jeg foreslår kanal 1, 6 eller 11. Du kan også prøve at koble kun en sonos-enhed til hovedrouteren, som skifter dit system til en SonosNet-forbindelse mellem alle produkter.  Bare sørg for, at SonosNet-kanalen i 'Indstillinger / System / Netværk' er indstillet mindst 5 kanaler væk fra den valgte routerkanal.  vigtigst af alt må du ikke nulstille dine enheder i denne situation eller opdatere dem til S2 ved et uheld, da du måske ender med at opdele systemet i to.  Hvis du stadig ikke har held, vil jeg tale med Sonos support via nedenstående link …
 

https://support.sonos.com/s/