Question

Homecinemaset uitbreiden met Sonos

• 17 December 2016
  • 0 replies
  • 111 views

Badge
Hallo,

Ik heb advies gevraagd bij een van de verkooppunten en bij support van Sonos zelf en ik heb het nog steeds niet duidelijk(door de bomen het bos niet meer zien). Wellicht lukt het op deze manier.

Ik heb een harman Kardon bds 300 en een TV(Samsung UE55H6640SL). Mijn uitgangspunt is dat ik de BDS 300 onvoldoende kamer vullend(met TV kijken +radio luisteren) vindt voor mijn huidige woonkamer en wil de BDS 300 daarom uitbreiden. Nu had ik het idee om een Connect en twee speakers van Sonos te gebruiken. Deze speakers zouden dan naast de bank komen te staan en dat daarmee het surround effect weer aanwezig is.
Voor zover ik het nu begrijp gaat mijn idee niet werken want als ik dan TV zou kijken zouden de speakers van sonos het niet doen omdat er geen playbar aanwezig is.

De BDS 300 heb ik met een HDMI en een optische kabel aangesloten op de tv. Ik heb een tweede optical in, en Coaxal in nog vrij bij de BDS.

Nu is mijn vraag: Kan ik mijn BDS 300 uitbreiden of niet? Zoja, op welke manier?

Alvast bedankt voor de reacties.

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.