Question

Volymen höjs till max, går inte att sänka

• 17 April 2019
  • 4 replies
  • 535 views

Har ett läskigt problem. När jag spelar musik från Spotify går volymen ibland bananas. Den höjs till max och när jag drar ner reglaget på låst skärm på min iphone går den upp till max igen, hela tiden. Måste trycka av låten för att det ska sluta. Väldigt obehagligt då det blir extremt högt i hela huset, med risk för hörselskador. Det är aldrig problem när någon annan familjemedlem spelar från sin iphone eller från den bärbara macen. Inte heller när jag spelar någon radiokanal, alltid från Spotify. Är detta en bug i min telefon eller är det bara någon inställning? Någon annan som upplevt samma sak? Behöver verkligen hjälp med det här.

4 replies

Userlevel 3
Badge +14
Hej annaliljeborg,

Välkommen till forumet!

Kan du skicka en diagnostik från ditt system precis efter du har problem, och svara med det nummer som du får?

Detta kommer att ge oss en detaljerad rapport över ditt system inklusive information kring trådlösa nätverk, anslutningsfel, lokal nätverksinformation och annan information som hjälper oss att fastställa orsaken till problemet. Instruktioner om hur du skickar en diagnostik kan du se i länken: LÄNK

Tack på förhand!
Hej igen!

Har skickat diagnostik och fick nr 1214249417. Såg först efteråt att det skulle vara efter problemet uppkommit, men det har inte varit problem sedan ca 1 vecka tillbaka.

Hälsar Anna
Userlevel 2
Badge +7
Hej igen,
Tack för diagnostiken.

Ja vi skulle dock haft en diagnostik någon minut efter att problemet uppstått och från din telefon eftersom det då bara är den det händer ifrån.
Så om det händer igen då kan du skicka in ännu en diagnostik så kollar vi på det.
Samma problem för mig.

Reply