Answered

TuneIn Radio

• 15 August 2019
  • 5 replies
  • 176 views

Hej,

Använder bland annat mitt system för radio. Det har fungerat bra att använda TuneIn men idag fungerar det inte. Trycker på playknappen men den skiftar till stopknappen direkt. Dvs säga att radion inte startar.

Vad kan det vara som orsakar detta.

Diagnostik: 229888693

Mvh
Nicklas
icon

Best answer by Anton W 15 August 2019, 10:20

Hej Niklas75,

TuneIn i Sonos har ett större avbrott just nu, de som är drabbade kan inte spela upp radiostationer.
Vi jobbar så klart för fullt med att lösa problemet men för stunden är det fortfarande ur funktion.

Kommer att uppdatera detta inlägg så fort det är löst, medan ni väntar så kan ni följa statusen här.
View original

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

5 replies

I have the same issue, was ok yesterday and today nothing from TuneIn is working
It’s strange. Spotify is working but not TuneIn. I hope Sonos got a solution.
Userlevel 3
Badge +9
Hej Niklas75,

TuneIn i Sonos har ett större avbrott just nu, de som är drabbade kan inte spela upp radiostationer.
Vi jobbar så klart för fullt med att lösa problemet men för stunden är det fortfarande ur funktion.

Kommer att uppdatera detta inlägg så fort det är löst, medan ni väntar så kan ni följa statusen här.
Hej Anton,

Tack för ditt svar. Behöver jag inte vara orolig att det är något fel hos mig.

Mvh
Nicklas
Userlevel 3
Badge +9
Hej igen,

Nu ska problemet med Radio från TuneIn vara löst.
Så testa gärna att spela upp radio igen nu.