Answered

Trueplay trassel

• Contributor I
  • 3 replies
Hej!
Har installerat Beam och två One som surround. Vid Trueplay-justeringen fastnar jag på meddelandet att en högtalare inta hittas.
icon

Best answer by Henrik B 6 February 2019, 14:48

Testa gör en fabriksåterställning och ominstallation.
Börja med att installera dem som ett eget rum, alltså inte som Surrounds, testa kalibrera dem när de är själva, och om det inte går, skicka diagnostik.
Om det går, sätt dem som surorund igen, och testa kalibrera igen.

Tack på förhand!

View original

7 replies

Userlevel 2
Badge +11
Hej matswi,

Välkommen till forumet!

Kan du skicka en diagnostik från ditt system precis efter du har problem, och svara med det nummer som du får?

Detta kommer att ge oss en detaljerad rapport över ditt system inklusive information kring trådlösa nätverk, anslutningsfel, lokal nätverksinformation och annan information som hjälper oss att fastställa orsaken till problemet. Instruktioner om hur du skickar en diagnostik kan du se i länken: LÄNK

Tack på förhand!
Hej!
bekräftelsenummer på diagnostiken är; 694444569
Userlevel 2
Badge +11
matswi wrote:

Hej!
bekräftelsenummer på diagnostiken är; 694444569

Tack!

Det ser OK ut, spelar alla om du startar TV-ljudet eller musik?
Om så är fallet, pausa igen och testa kalibrera, sedan oavsett om det fungerar eller inte skicka en färsk diagnostik är du snäll.
Nytt diagnosnummer; 616375833
Det är Beam som låter. De två One-högtalara är tysta. (svårt att avgöra om det finns ett svagt ljud)
Userlevel 2
Badge +11
Testa gör en fabriksåterställning och ominstallation.
Börja med att installera dem som ett eget rum, alltså inte som Surrounds, testa kalibrera dem när de är själva, och om det inte går, skicka diagnostik.
Om det går, sätt dem som surorund igen, och testa kalibrera igen.

Tack på förhand!
Tack... nu är jag på banan igen:)
Userlevel 2
Badge +11
matswi wrote:

Tack... nu är jag på banan igen:)

Tack för återkoppling.

Kanon!

Reply

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)

Cookie policy

We use cookies to enhance and personalize your experience. If you accept you agree to our full cookie policy. Learn more about our cookies.

Accept cookies Cookie settings