Ljudavbrott - Podcaster - Bara via Airplay

Via programmet "Podcaster" funkar det några minuter sedan stängs det ner.
Via sonos-appen fungerar det. Det kanske inte ska fungera med programmet "Podcaster"?

7 replies

Userlevel 2
Badge +11
wejsfelt wrote:

Via programmet "Podcaster" funkar det några minuter sedan stängs det ner.
Via sonos-appen fungerar det. Det kanske inte ska fungera med programmet "Podcaster"?

Jag öppnade en egen tråd då det är ett annat problem, samt en annan tjänst än rapporterat i den tidigare.

Kan du skicka en diagnostik från ditt system precis efter du har problem, och svara med det nummer som du får?

Detta kommer att ge oss en detaljerad rapport över ditt system inklusive information kring trådlösa nätverk, anslutningsfel, lokal nätverksinformation och annan information som hjälper oss att fastställa orsaken till problemet. Instruktioner om hur du skickar en diagnostik kan du se i länken: LÄNK

Tack på förhand!
500289330
Userlevel 2
Badge +11
wejsfelt wrote:

500289330

Vad har du för router, gärna märke, modell och mjukvaruversion.
Om det är en Comhem C2, testa slå av Bandsteering i den, och anslut till 2.4GHz-bandet och testa igen.
Det ser ut att funka när jag avaktiverade 5G. Tack för hjälpen!
Userlevel 2
Badge +11
wejsfelt wrote:

Det ser ut att funka när jag avaktiverade 5G. Tack för hjälpen!

Är det en Comhem C2?
Ja det är det
Userlevel 2
Badge +11
wejsfelt wrote:

Ja det är det

Ah, vi håller på att undersöka dett problemet med Comhem så jag uppdaterar här när vi har en uppdatering från dem.

Reply

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)

Cookie policy

We use cookies to enhance and personalize your experience. If you accept you agree to our full cookie policy. Learn more about our cookies.

Accept cookies Cookie settings