Question

Kan inte spela upp musik på min play1

Kan inte spela upp musik från Spotify på min play1 som är i köket, testat att starta om den, även nollställ och lagt in den igen men funkar fortfarande inte?

11 replies

Userlevel 3
Badge +9
Hej sebastiandz98

Välkommen till vårt svenska forum!

Aj då.
Men det fungerar från någon annan Sonos produkt?
Skicka in en diagnostik och svara med numret.
Tja, nej allt fungerar förutom den i köket. 1678952832
Userlevel 3
Badge +9
Okej.
Får du ett felmeddelande då du försöker spela Spotify till Kök? Eller ser det ut som att låten går igång men inget ljud kommer?
Om det är så att låten kör igång men inget ljud kommer så låt den vara igång och skicka en till diagnostik och svara med numret här tack.

Om du får ett felmeddelande så kan du testa en fabriksåterställning på Kök och installera om den.
Tja! Nae jag får ett felmeddelande när jag försöker sätta igång en låt. Redan testat att fabriksåterställa högtalaren 2 gånger och installerat om den.
Även testat att koppla ihop vardagsrum med kök som grupp men då vill dom inte länka ihop sig med varandra
Userlevel 3
Badge +9
Vad får du för felmeddelande?
Skicka in en ny diagnostik efter du fått felmeddelandet och svara med numret här tack.
Felkod 1001
1313948740
Nu försvann "kök" från mitt sonos system? Alltså i appen
Userlevel 3
Badge +9
Aj då..

Om du kopplar in den med ethernet kabel till routern, dyker den upp då ?
Skicka isåfall en diagnostik, skulle behövt en till då Kök är med.
Tja koppla in den med kabel i routern, då kom den tillbaka så då gick det att spela musik i 3sek sen försvann den igen, och sedan dök den tillbaka upp i appen nu, men funkar inte att spela musik, ny kod här 302691251
Och det har ju fungerat utan problem innan men inte använt den på ett tag nu
Userlevel 3
Badge +9
Tack.
Ah nej okej, faller den av även då den är kabelansluten så är det ett hårdvarufel.
Har skickat ett E-mail till dig, svara där är du snäll.

Reply