Welcome to Sonos Svenska Forum

Ställ frågor, hitta svar och lär dig mer om Sonos produkter och tjänster.

448 Topics

Ovidkommande ljud från play 5!
Question

Hej! När jag inte spelar upp något på Play 5 kommer ett svagt ihållande störande ljud från enheten. Har ingen annan elektronisk utrustning i dess direkta närhet! Vad kan detta bero på!

5.1 ljud
Question

Konvertera playbase stereo till 5.1?tex på filmer som är i stereo ?

Tappar basen i rumsinställningar
Question

Någon mer som har problem med att basen försvinner i rumsinställningar? Står vardagsrum (+?) Istället för vardagsrum + Sub. Tröttsamt att behöva installera om basen varje gång man vill höja eller sänk...

Triggar tv efter avstängning
Answered

Hej, Sedan någon vecka tillbaks har jag problem med att tv:n startar igen efter avstängning. Mitt system består av LG tv, Apple TV och en Beam och två One. Apple TV är kopplad till vanlig hdmi ingå...

Sonos slutar att spela
Question

Hej Jag har haft mina sonos-enheter i flera år nu och aldrig några problem. Men de senaste dagarna har det börjat strula vilket är väldigt irriterande. Helt plötsligt slutar de att spela mitt i en lå...

Återkommande problem med Spotify
Question

Har stora problem att spela musik via Spotify i Sonosappen. Just idag kan jag överhuvudtaget inte spela mer än det första 2 sekunderna på varje låt innan Sonosappen påstår att nätverkshastigheten inte...

Sonos Connect startar inte
Question

Min connect:amp startar helt plötsligt inte upp som den brukar. Nu när jag sätter i strömkabel så startar den upp med ett ljus, men 3sek senare slocknar den. Någon som vet eller stött på något liknand...

Tappar en av mina sonos one då och då
Question

Har lite strul, en högtalare försvinner då och då under uppspelning när jag försöker spela på alla tre samtidigt. Sjukt störande. Det är inte alltid samma högtalare som tappas, någon som känner igen d...

Kan inte lägga till högtalare efter uppdatering av Sonos App
Question

Jag uppdaterade appen, därefter kan jag inte välja att lägga till högtalare. Meddelande att appen måste uppdateras. Går jag Appstore, är ju appen redan uppdaterad

Hjälp - PLAY1 saknas i appen

Har sonos play 1 som försvunnit från appen, diagnostik nr: 2064114597

Sonos Beam - fördröjning ljud/bild
Question

Har en Philips 47pfl6678 kopplad till min Beam. Jag har problem med synkning mellan ljud och bild (ljudet kommer för sent) när jag använder Dolby digital som ljudutgångsformat från tv. Stereo fungerar...

Börjar spela av sig själv
Question

Hej Vi har problem med att våra sonos (2 st play:5, 1st play:3 och 1 st play:1) börjar spela av sig själva. Det händer helt olika tider på dygnet, ibland mitt i natten och ibland låter det för fullt n...

Spotify Connect fungerar inte.

Hej, Funkade ett par timmar på en telefon men när vi skulle försöka med sambons telefon så funkade det inte alls och därefter försvann alla högtalare även för mig. Nu syns inga tillgängliga Sonos prod...

Cant connect to wifi with sonos
Question

So it prompted me to update the app today. I did. But it took longer than normal, and after 5-10 minutes on third step a message showed up saying ”encountered a problem, try again” and when i pushed t...

Tappar ljud i högtalare under uppspelning och har problem att byta uppspelning i olika rum
Question

Problemställning: Ljudet svajar mellan olika högtalare under uppspelning samt problem med att byta uppspelningsrum. Diagnostik data: 19440407212 Vardagsrummet: - 1 x Play 5 som är trådlöst ansluten...

Beam tappar kontakt
Question

Hej. Jag har nyligen köpt en beam. Den gick bra att installera med min play 5 och one. Tv tjudet fungerade bra genom beam. Nu tappar den kontakten. Jad har dragit ur kontakten och då såg jag den i app...

förlorar anslutning till Spotify...
Answered

Hej! Jag har samma problem som ovan. Detta hände efter jag gjorde den senaste uppdateringen då slutade Sonos fungera. Har ni något tips vad jag kan göra?

Tappat ett rum

Hej! Jag har helt plötsligt tappt mitt vardagsrum med sub, två 1:or samt playbar. Skickade in min diagnostik med nr 569665188. Vad kan jag göra?/Robin

Kan inte spela Spotify

Jag har inte kunnat använda Spotify med Sonos på 6 dagar nu. 1878046328

Kan inte längre ansluta Sonos till Wifi.
Question

Min Sonos Play5 kan inte längre ansluta till wifi, den hittar nätverket med ethernetkabel ansluten, men efter jag knackat in lösenordet står det "Kan inte ansluta till nätverk". Har provat att instal...

Conect blinkar vitt
Question

Hej Har en Conect som är ca 8 år gammal som funkat bra fram till natten mellan fredag och lördag då den verkar tappat kontakten och står och blinkar vitt. Har försökt med att "bara" dra ur sladden och...

Sonos 5
Question

Hej Har helt plötsligt förlorat kontakten helt med min Sonos 5:a,i listan över mitt system har jag nu 3st högtalare istället för 4st. Installera om den helt och hållet eller hur gör man??

Slutar spela
Question

Hej! När vi tittar på tv så slutar våra sonos one att spela sen efter en stund kommer de tillbaka men när vi lyssnar på Spotify Funkar de utan problem

lägga till 2 sonos one till beam och sub.
Answered

Hej, Har en beam och en sub idag och funderar på att köpa till 2 st one, kan man koppla in dessa placera dom till höger och vänster om beamen?

sonos play1 tappar wifi
Question

Hej, Jag har två Sonos play1 som är sammankopplade i köket och en Sonos amp en våning upp. Under en längre tid har högtalarna i köket krånglat. När jag lyssnar på musik genom Spotify så byter de låt...

Badges

View all "Badges"

Top liked

What's going on?

110,078
Topics
564,198
Replies
267,600
Members

Recently online

Cookie policy

We use cookies to enhance and personalize your experience. If you accept you agree to our full cookie policy. Learn more about our cookies.

Accept cookies Cookie settings