Welcome to Sonos Svenska Forum

Ställ frågor, hitta svar och lär dig mer om Sonos produkter och tjänster.

410 Topics

Beam tappar kontakt
Question

Hej. Jag har nyligen köpt en beam. Den gick bra att installera med min play 5 och one. Tv tjudet fungerade bra genom beam. Nu tappar den kontakten. Jad har dragit ur kontakten och då såg jag den i app...

förlorar anslutning till Spotify...
Answered

Hej! Jag har samma problem som ovan. Detta hände efter jag gjorde den senaste uppdateringen då slutade Sonos fungera. Har ni något tips vad jag kan göra?

Tappat ett rum

Hej! Jag har helt plötsligt tappt mitt vardagsrum med sub, två 1:or samt playbar. Skickade in min diagnostik med nr 569665188. Vad kan jag göra?/Robin

Kan inte spela Spotify

Jag har inte kunnat använda Spotify med Sonos på 6 dagar nu. 1878046328

kan inte ansluta till Spotify
Question

Får konstant felmeddelande om att ”sonos inte kan spela upp för att anslutningen till Spotify saknas”. Spotify fungerar utmärkt enskilt, men kan inte heller koppla till Sonos. Har uppdaterat Sonos sam...

Kan inte längre ansluta Sonos till Wifi.
Question

Min Sonos Play5 kan inte längre ansluta till wifi, den hittar nätverket med ethernetkabel ansluten, men efter jag knackat in lösenordet står det "Kan inte ansluta till nätverk". Har provat att instal...

Conect blinkar vitt
Question

Hej Har en Conect som är ca 8 år gammal som funkat bra fram till natten mellan fredag och lördag då den verkar tappat kontakten och står och blinkar vitt. Har försökt med att "bara" dra ur sladden och...

Sonos 5
Question

Hej Har helt plötsligt förlorat kontakten helt med min Sonos 5:a,i listan över mitt system har jag nu 3st högtalare istället för 4st. Installera om den helt och hållet eller hur gör man??

Slutar spela
Question

Hej! När vi tittar på tv så slutar våra sonos one att spela sen efter en stund kommer de tillbaka men när vi lyssnar på Spotify Funkar de utan problem

lägga till 2 sonos one till beam och sub.
Answered

Hej, Har en beam och en sub idag och funderar på att köpa till 2 st one, kan man koppla in dessa placera dom till höger och vänster om beamen?

sonos play1 tappar wifi
Question

Hej, Jag har två Sonos play1 som är sammankopplade i köket och en Sonos amp en våning upp. Under en längre tid har högtalarna i köket krånglat. När jag lyssnar på musik genom Spotify så byter de låt...

Logga in med Sonos-konfiguering
Question

Vad är ovan för konto? Har skickat en supportdiagnostik, beknr: 1757247810 // Martin

Växla mellan TV o Spotify på Beam
Answered

Köpte en Beam igår och har sedan tidigare några play one. När jag kör tv n på Beamen så är det Inga problem att välja "rum" och lägga till beamen ihop med dom andra högtalarna o ex köra spotify på all...

Log in
Question

Försöker logga in på mitt Sonos konto men det kommer hela tiden upp ”logga in med kontot för Sonos-konfigurering” med röd text.. vad ska jag göra för att logga in på mitt konto?

Varning om sonos Black fridays på facebook

Där finns på facebook en sida att man kan köpa sonosprodukter från de officiella onlinesiten. Adressen är https://www.sonosblackfriday.com , Den är fake..

Inget fungerar efter sista uppdateringen
Question

Kan inte lyssna på Spotify eller radiostationer sedan senaste uppdateringen försöker lägga till i mitt Sonos men det står bara att det inte är tillgängligt längre. Kan inte heller lyssna direkt från S...

Förlorar anslutningen till Spotify
Question

Hej, installerade precis Sonos 1 och har problem med att spela upp musik från Spotify. Får konstant felmeddelande att Sonos förlorat anslutningen till Spotify. Nån som har tips?

Vänster högtalare förlorar kontakten
Question

Vänster högtalare förlorar kontakten jämt och ständigt. Någon som vet vad detta kan bero på. Varit inne och läst i forumet och inga tips tycks fungera. Haft mina sonos play 5 gen 1 i flera år. Överväg...

2 system i olika rum
Question

Hej på er! Har idag ett system i v-rummet bestående av playbase, sub och 2 play:1. Byggde altan i somras där vi nu ska skaffa sonos till tvn. Tanken på altanen är beam, 2st play:1 och sub. Men hur bli...

Problem med playbar som startar på egen hand
Question

Playbar som startar varje morgon vid samma tidpunkt utan att det finns någon väckning aktiverad. Spelar någon minut för att sedan stänga av sig igen. Varför?

Problem med Spotify Connect 19/11/2018 14:30 CET / Löst 19/11/2018 15:15 CET

Det är för tillfället problem med Spotify Connect-funktionen i Sonos. Teknikerna jobbar på att lösa problemet så snart som möjligt. Det bör gå att spela Spotify från Sonosappen, men att spela direkt...

Stulen play5
Answered

Hej, går det att spärra högtalaren så tjuven ej har nytta av den eller kanske till och med spåra den? Med vänlig hälsning, Kristian

Tappat kontakt med Play:5 Gen2
Question

Min Play:5 Gen2 slutade plötsligt fungera vid uppspelning och går ej längre att hitta i appen oavsett hur jag bär mig åt trots att lampan lyser med konstant vitt sken. Jag har inte gjort några förändr...

Högtalare försvinner
Question

Hejsan, En längre tid nu haft problem ned att jag måste installera om Spotify för att kunna välja Sonos högtalare som rillgängliga enheter. Rätt trötsamt. Vad har hänt? Vad kan jag göra? Mvh Torbjörn

Krångligaste leveransen i mitt liv.

Hej, Order nr: 100980716 Jag beställde två Sonos enheter från er den 14/10. Dessa skulle levereras efter två dagar. När jag sen fick mitt spårningsnummer från DHL kunde jag inte välja att hämta ut...

Badges

• Badge
    jishi earned the badge Round of Applause
  • Badge
    stuartw78 earned the badge Meet and greet
  • Badge
    ckeen earned the badge Meet and greet
  • Badge
    Lahovary earned the badge Almost Famous
  • Badge
    richierichie earned the badge Meet and greet
View all "Badges"

Top liked

What's going on?

107,755
Topics
551,884
Replies
261,093
Members

Recently online

Cookie policy

We use cookies to enhance and personalize your experience. If you accept you agree to our full cookie policy. Learn more about our cookies.

Accept cookies Cookie settings