Efter strömbortfall på routern försvann mina play 1 från appen. Till slut kom det fram att det fanns en uppdatering vilken jag gjorde på play 3. Den fungerar. Mina play 1 or däremot gick att uppdatera med hjälp av kabel till routern. De lyser stadigt vitt efter uppdateringen men jag får inte tillbaka dem i listan?
Har provat att installera om men fastnar då man ska trycka o få ljudsignal och då får jag orange blink.
Fast vitt betyder ju att den redan är installerad men var hittar jag dem för o få dem tillbaka i listan??
This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.
Kan du skicka oss en diagnostik enligt instruktionerna nedan:
http://sonos-sv.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/2478/~/skicka-systemdiagnostik
Vi skulle behöva den 7-siffriga koden du får som svar.
We use 3 different kinds of cookies. You can choose which cookies you want to accept. We need basic cookies to make this site work, therefore these are the minimum you can select. You can always change your cookie preferences in your profile settings. Learn more about our cookies.