Går utvecklingen av Sonos-appen på rätt håll?

• 23 October 2017
  • 2 replies
  • 218 views

Har haft mitt Sonos-system och Sonos-appen sedan 2012 och älskade appen i flera år. Ogillar verkligen Spotifys gränssnitt, och har tyckt att Sonos-appen i motsats varit grymt smidig och enkel.
Tyvärr känns det som om Sonos inte vågar hålla kvar vid sitt koncept utan närmar sig Spotify mer och mer och det blir bara sämre och sämre för varje uppdatering, varav den senaste är klart mycket värre än någon tidigare.
Från att ha känt att jag haft full kontroll känns det nu som att det händer (eller inte händer) saker som jag (inte) förväntar mig. Precis som i Spotifys app, men det är därför jag ogillar den så mycket...
Jag önskar att Sonos vågar backa och återgå till sin "egen" design.
När man nu kan köra Spotify-appen direkt mot Sonos-systemet så kan man ju låta dem som tycker om Spotify-appen använda den och så kan vi som gillade Sonos-enkelheten få tillbaka den. Går det förresten att nedgradera till någon av tidigare versioner?

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

2 replies

Agree
Userlevel 2
Badge +1
Hej JC79,

Välkommen till forumet.
Det går tyvärr inte att gå tillbaka till en tidigare version av Sonos.