Answered

förlorar anslutning till Spotify...

• 1 December 2018
  • 49 replies
  • 1534 views

Show first post

49 replies

hej samma problem här 1044006484 får samma meddelande
Nu fungerar det igen ?
Samma problem här.
Kod: 1083668835
Nu fungerar det igen ? hur löste du det ?
Problem med att systemet tappar anslutningen till spotify, skickat diagnostik 1736436484
Nån som har något tips hur man åtgärdar?
Samma problem som ovan. Vad ska hag göra?
Nu funkar de för mig igen ???
[quote=Soulpatrik]Samma problem som ovan.
Diagnostik 692741224
Samma sak för mig. Funkade som det ska igår men strulat nu på förmidddagen. Verkar som att någon uppdatering (?) loggat ut min användare i Sonos-appen. För mig räckte det att logga in i Sonos-appen igen. Mer... -> Inställningar -> Logga in.
funkar nu igen, gjorde inget, bara började funka
Funkar här också nu
Gjorde inget annat än att skicka diagnostik, plötsligt fungerade det igen.
Precis samma här. :?
Samma här
Nu säger den ”tappade anslutningshastigheten” efter typ halva låtarna???
detta fick jag från facebook "Hi, thanks for getting in touch. Spotify was experiencing service issues earlier today, but this has now been resolved. We apologise for the delay in getting back to you as we were also experiencing issues of our own.
Eller 10 sekunder....
Jag har precis bytt router och nu dyker inte Sonos högtalarna upp i Spotify. I Sonos appen funkar det precis som vanligt men i Spotify appen dyker endast 1 av 5 rum upp. Vad gör jag?
Userlevel 3
Badge +14
Hej,

Under helgen var det ett problem med Spotify, Lördag 1a December mellan ungefär 11 och 14.
Problemet skall vara löst av Spotify så det bör gå spela i Sonos igen.

Om du fortfarande har problem, vänligen skicka en diagnostik från ditt system precis efter du har problem, och svara på detta mail med det nummer som du får?

Detta kommer att ge oss en detaljerad rapport över ditt system inklusive information kring trådlösa nätverk, anslutningsfel, lokal nätverksinformation och annan information som hjälper oss att fastställa orsaken till problemet. Instruktioner om hur du skickar en diagnostik kan du se i länken nedan:
https://support.sonos.com/s/article/141?language=sv

Tack på förhand och ursäkta strulet!
Hos oss fungerar det fortfarande inte.
620319201
Hej,
Felet kvarstår, 647399133
Tack sålänge
Mvh
Thomas
Userlevel 3
Badge +14
620319201

Hej,
Tack sålänge
Mvh
Thomas

Försök att göra en fullständig omstart av ditt nätverk:

1. Stäng av strömmen eller dra ur strömkabeln från modemet och routern.
2. Stäng av strömmen eller dra ur strömkabeln från resten av dina Sonos-komponenter.
3. Anslut strömkablarna på alla enheter i samma ordning, först modem, sedan router, sedan resten av dina Sonos-komponenter.

Det kommer att ta en stund för alla Sonos-enheter för att starta upp, men allt kommer att ansluta automatiskt som vanligt.

Skicka ytterligare en diagnostik om det är fortsatta problem.
620319201

Hej,
Tack sålänge
Mvh
Thomas

Försök att göra en fullständig omstart av ditt nätverk:

1. Stäng av strömmen eller dra ur strömkabeln från modemet och routern.
2. Stäng av strömmen eller dra ur strömkabeln från resten av dina Sonos-komponenter.
3. Anslut strömkablarna på alla enheter i samma ordning, först modem, sedan router, sedan resten av dina Sonos-komponenter.

Det kommer att ta en stund för alla Sonos-enheter för att starta upp, men allt kommer att ansluta automatiskt som vanligt.

Skicka ytterligare en diagnostik om det är fortsatta problem.

Detta löste problemet!

/Jonathan

Reply