Question

Blir bara mer & mer buggar

• 27 October 2017
  • 1 reply
  • 243 views

Hej!

Från att ha varit en mycket nöjd kund till att vara duktigt irreterad på eran buggiga mjukvara.

Jag har Soundbar + Sub. Mitt dagliga användade består av TV & Spotify (deras app) ej via eran funktion. I alla år så har det fungerat klockrent men under senaste halvåret är det katastrofalt. Låtar man väljer blir ej valda. Den väljer att spela upp egna alternativ samt när man ska sänka ljuden via telefonen så kan den få eget liv åt båda hållen helt random.

Jag orkar inte ännu en gång skicka in diagnostiken för att sedan bli besviken då ni inte kan hjälpa.

Jag hoppas ni återställer mjukvaran som den var för 2 år sedan så att man kan njuta igen.

Jag har exakt samma internet, tv, router osv som för två år sen så inget har ändrats förrutom eran mjukvara.

I dagens läge är ni långt ifrån värda det ni tar betalt för era produkter (förrut var ni det).

Trevlig helg
//
Anders L

1 reply

Userlevel 2
Badge +1
Hej Anders,

Välkommen till forumet!
Uppdateringen har inte ändrat hur enheterna tar kontakt till varandra så det kan vara andra problem i bakgrunden som vi gärna hjälper med.
Tar gärna en titt men för det behöver vi en diagnostik:

http://sonos-sv.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/2478/~/skicka-systemdiagnostik

Posta numret du får som svar så kan vi hjälpa!

Reply