Question

15-årsrabatten

• 15 September 2017
  • 2 replies
  • 882 views

Hej. Jag ska begära rabatten på 15% med en kod jag har fått av Sonos. Den funkar inte! Jag har varit i kontakt med support och fått koden den vägen. När den inte fungerade ringde jag och fick beskedet att jag skulle försöka igen för antagligen var inte koden loggad i systemet ännu. Om det inte fungerade var det viktigt att jag ringde Sonos support 020-1203020 idag fredag. Nu när jag ringer dit säger en telefonsvarar att det är stängt!?

Nu har jag försökt i 3 dagar utan att lyckas och idag är sista dagen att claima rabatten. Jag är trött på att försöka komma in och få registrerat min begäran så nu förutsätter jag att ni löser det för mig. Jag har annat att göra än att sitta vid datorn med jämna mellanrum och försöka knappa in en kod.

Totalt har jag betalt 7.296:- vilket innebär att jag ska få tillbaka 1.094,40. Kvitto är inskickat i tidigare mail men jag kan skicka in det igen om det behöver. Dessutom behöver ni ju mina kontouppgifter.

Dessutom skulle jag vilja veta varför jag som ägare av flera Sonos inte fått originalkoden via mail som jag vet att andra har fått?

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

2 replies

Hade också tänkt beställa idag. Men rabattkoden funkar inte. Så då skiter jag i att beställa. Köper nu cykel till dottern ist
Userlevel 2
Badge +1
Hej ilovemusic,

Våra öppettider är 10.00-18.00 så du ringde lite för tidigt.
Kan du ringa in igen så hjälper vi dig lösa detta?
Tack på förhand.