Question

Vil ikke koble seg til Tidalkontoen

• 4 January 2018
  • 2 replies
  • 397 views

Har en PLAY:5 som ikke lengre vil koble seg til Tidal. Spotify fungerer fint. Spilleren er oppdatert med siste programvare. Når jeg legger til Tidal på nytt ser det ut til å fungerer, og Tidal sier at kontoen nå er knyttet til Sonos. Når jeg deretter går til Sonos-appen får jeg beskjed om tilkoblingsfeil: "Det var et problem ved tillegging av TIDAL kontoen. En forbindelse med TIDAL kunne ikke opprettes". Forslag til løsning?

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

2 replies

Userlevel 3
Badge +11
Hei TAK

Har du TIDAL gjennom Canal Digital? I så fall, vennligst sjekk at ikke premiumtilbudet har opphørt og at du nå har en TIDAL basic-konto.
Hvis ditt TIDAL-brukernavn er et telefonnummer, prøv å logg inn med 47 foran brukernavnet ditt, altså "47XXXXXXXX".
Dersom ditt brukernavn er en emailadresse, vennligst forsøk å restart enheten du bruker for å styre Sonos, og forsøk å legg til kontoen så snart som mulig etter restart. Vennligst også forsøk å legg reutoriser TIDAL på Sonos fra en annen kontrollenhet.
Dersom dette ikke hjelper, vennligst send meg følgende detaljer:

1. La problemer skje på nytt
2. Send inn en diagnostikkrapport fra Sonos og send meg bekreftelsesnummeret du mottar: https://sonos-no.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/3502
3. Åpne en nettleser og gå til www.tidal.com
4. Trykk på login oppe i høyre hjørne og logg inn med dine detaljer
5. Gå til bunnen av venstre pane til Innstillinger/Settings
6. Trykk på Account/Konto - kopier brukernavnet som er vist her og send dette tilbake.

Takk på forhånd!
Hei
Installerte Sonos på PC og la til Tidal den veien. Det fungerte. Takk for hjelpen.