Question

Ustabil Sonos - igjen !

• 30 November 2018
  • 7 replies
  • 326 views

Badge +1
Trenger hjelp av Sonos teknisk support. Se min forklaring på engelsk her:

https://en.community.sonos.com/troubleshooting-228999/unstable-sonos-again-6816399

7 replies

Userlevel 3
Badge +11
Jeg ser at du har fått veldig god hjelp i denne tråden allerede, og vil nødig gå igjennom noe dobbelt. Har du også kommet i kontakt med oss på telefon som foreslått der?

Hvis du vil at vi diskuterer dette også her, vil jeg gjerne skaffe meg et klart bilde av systemet fra min side, vennligst send inn en diagnostikkrapport som forklart i linken under og svar her med nummeret du mottar.
https://support.sonos.com/s/article/141?language=no
Badge +1
Hei Marius S,

Vi kommuniserte nettopp på epost: Case #: 00439797

Usikker på om jeg har fått god hjelp på forumet. Dette har ikke ført til noen konkrete funn og disse folkene har ikke samme muligheter for diagnostikk som dere på Sonos Support. Jeg har for øyeblikket 2 av høyttalerne koblet fra siden jeg har service på varmepumpen. Jeg vil gjerne kjøre diagnostikk med alt koblet opp som normalt.

Tar kontakt med deg så snart varmepumpeteknikeren har dratt.
Userlevel 3
Badge +11
Supert, bare svar meg i saken vi har åpen, så fortsetter vi der.
Badge +1
Hei Marius S,

Ut fra det svaret jeg nettopp fikk av Sven S virker det som om dere har gitt meg opp. Det synes jeg er veldig trist. Jeg har ikke vært ufin på noen måte etter det jeg kan se. Korrigerer meg i så fall hvis det er tilfellet.

Jeg har brukt mye tid på å feilsøke i eget nett og å rapportere inn diagnostikker til Sonos, men det siste svaret jeg fikk var veldig svakt etter min mening. Er det her det skal ende?
Userlevel 3
Badge +11
Hei igjen!

Jeg har gått igjennom saken og tatt en snakk med seniorteknikeren du har vært en god del i kontakt med. Han skulle gå igjennom alle sakslogger en gang til og så vil enten han eller Sven gi deg en klarere email tilbake. Det høres ut som om ting har gått litt i surr her, noe vi må ta på vår kappe og noe jeg bare må beklage for. Jeg håper vi kan klare å få til en god løsning for deg så snart som mulig.
Badge +1
Hei,

Helt ærlig så er jeg usikker på hvem denne nettverksteknikeren er. Jeg går tilbake til starten av desember og kan kun se at jeg har vært i kontakt med deg og Sven S. I starten av Januar 2018 var jeg i kontakt med en svenske som heter Richard K.

Uansett, jeg sliter med å forstå hva det er som er så spesielt hos meg som gjør at det ikke synes å finnes noen som helst workarounds som kan gi meg en stabil opplevelse.Jeg skal bidra med alt jeg kan, og håper dere vil gjøre det samme 🙂
Userlevel 3
Badge +11
Ja, Richard er vår skandinaviske senioragent. Jeg kan dessverre ikke svare på hva som foregår i ditt system, men jeg ser at saken har blitt eskalert. Jeg håper som sagt seniorteamet vil finne en god løsning for deg.

Reply