Answered

"Tidal server, ikke kan finnes"

Show first post

31 replies

Samme problem her. Diagnostikk nr: 1841938248
Userlevel 2
Badge +6
Hei STK71

Det er samme feil for deg ja, så hvis du kan endre DNS eller be din leverandør endre din ruters DNS til enten OpenDNS 208.67.222.222 og 208.67.220.220. Eller Google`s egene 8.8.8.8 og 8.8.4.4
Det skal løse problemet.

Mvh
Sven
Hei,
Jeg opplever også dette problemet for min egen Tidal-konto. Men det gjelder ikke alle album/sanger jeg har i Favorittlisten, kun noen av disse (får da meldingen "Kunne ikke spille "xx" forbindelsen til Tidal mistet"). Men å søke opp nye sanger/album går ikke, da kommer samme beskjed opp.

Men om jeg bytter til mine foreldre sin Tidal-konto (under Bla gjennom / Tidal, og så velger deres konto i stedet), da kan får jeg treff på søk på artister/titler etc. Og da de samme titlene, spillelistene som jeg ikke får treff på ved bruk av min Tidal-konto.

Så hva er feilen - hvorfor fungerer den ene kontoen og ikke den andre? Hva skal jeg gjøre så min konto fungerer på Sonos'en

Mvh
Nicolaj
Userlevel 2
Badge +6
Hei NTidemand

Jeg tror ikke dette er helt samme problemet hvis du kan spille av noen av sangene, og det fungerer med en annen konto på samme nettverk.
Vennligst send inn en diagnostikk fra ditt Sonos System etter at du har fått feilmeldingen og svar med bekreftelsenummert du får, eller send det til oss en epost til support@sonos.com
Hvordan sende diagnostikk
Hei, og takk for raskt svar. Diagnostikknummeret er: 960704201
Mvh
Nicolaj
Userlevel 2
Badge +6
Hei igjen NTidemand

Beklager sent svar, har vært en hektisk uke.
Men jeg ser meldinger om at din TIDALkonto i Sonos må fornyes. Så da antar jeg at ditt TIDALabonnement er klar for en fornyelse.

Mvh
Sven

Reply