TIDAL problem Jan/Feb 2019 - Løst

Userlevel 2
Badge +10
Hei alle sammen.

Vi opplever før øyeblikket problemer med at TIDAL på Sonos avbryter og hopper imellom sanger. TIDAL har også bekreftet på sin side at de opplever problemer.
Feilen har pågått i noen dager, men det har tatt oss litt tid å bli oppmerksomme på dette, da problemet ikke berører alle brukere. Når problemet er løst vil jeg oppdatere denne tråden.

7 replies

Hei. Har akkurat de problemene du beskriver med å spille til min SONOS fra TIDAL appen. Det virker som problemet ligger hos SONOS, for jeg har ikke samme problem når jeg spiller fra TIDAL alene. Det virker som tilkoblingen til SONOS forsvinner. Status på oppretting?
Fortsatt problemer
Samme problem hos oss de siste dagene, og fortsatt i kveld 2. feb.
Også problem i Danmark. Efter ca 1 min afspilning tabes forbindelsen til TIDAL Noget nyt?
Fortsatt problemer i kveld 3.feb. Hadde vært fint med en oppdatering på arbeidet fra Sonos annet enn type «ongoing».
Userlevel 2
Badge +10
Beklager for manglende oppdatering igjennom helgen, norsk support er dessverre ikke åpen da.
Vi fikk melding fra TIDAL sent i går kveld om at de har løst problemet ved å route Sonos til en annen CDN. Vennligst prøv systemet igjen i dag og la meg vite om dere fortsatt møter på problemer.
Hei!
Nå fungerer det! T
oppers!!:D

Reply

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)

Cookie policy

We use cookies to enhance and personalize your experience. If you accept you agree to our full cookie policy. Learn more about our cookies.

Accept cookies Cookie settings