Question

Surround slår seg av og på.

Har problemer med at surround slår seg av og kommer på 10-20sek seinere. Har playbar, play1 bak og sub. Bruker optisk kabel fra TV til playbar. Noen forslag?

4 replies

Badge
Hei Coopobs

Beklager å høre det! Har problemet vart lenge?
Vennligst send inn en diagnostikkrapport og svar meg med bekreftelsesnummeret du mottar, så skal jeg ta en kikk!

Takk på forhånd!
Hei.
Her er nr. 7836766

Det har vært sånn i noen uker.
Det som er rart er at lyden kan forsvinne på noen TV kanaler og virke på andre. Lyd på TV2 og ikke på TV3 feks. Men går jeg inn i appen på rom innstillinger og endrer på leppesync, så kommer lyden tilbake. Det blei sånn etter at jeg la til SUB og byttet til ny TV. Og det ble værre etter siste sonos oppdatering. Bruker optisk kabel fra TV til playbar. Playbar har nettkabel. Når jeg ser film med Surround så forsvinner Surround plutselig og kommer tilbake etter Ca 20sek. Det kan skje flere ganger i løpet av en film.

Håper dere finner en løsning👍🏻

/Ole
Badge
Hei og takk for svar!

Jeg har lagt en fiks på profilen din, så det bør ligge en tilgjengelig oppdatering for deg i Sonos-appen. Installer denne og la meg vite om problemet virker å være løst.
Vi undersøker lignende problemer, og jeg har lagt deg med i brukergruppen som tester denne fiksen før den blir intodusert i en programvareoppdatering, så vennligst la meg vite hvordan dette fungerer!
Hei igjen.
Etter oppdatering så virket det som om det var i orden. Så en film uten at Surround slo seg av. Men nå er det tilbake igjen. Det er bakhøyttalerne og sub som slår seg av i Ca 10-20sek. Det med at lyden ble helt borte på enkelte TV kanaler ser ut til å ha bli fikset👍🏻

Reply

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)