Question

Sub virker ikke!

Får ingen kontakt med sub, den virket til og begynne med den første dagen så virker den ikke lenger.. står stue(+?) i rominstillingen.. den er 2dager gammel. Har lest og lest og lest men kommer ingen vei, lyser et hvit konstant lys på sub. Står at sonos skal ha Internett tilkobling så lenge andre produkter har og playbar, TV, mobil, PC osv. har Internett tilkobling! Så hvorfor fungerer ikke subben?

4 replies

Badge
Hei Eirik og velkommen til forumet!

Høres ut som din SUB ikke får kontakt med din PLAYBAR eller PLAYBASE her.
Får du kontakt om du setter en nettverkskabel mellom SUB og PLAYBAR/PLAYBASE?

Kunne du sendt inn en diagnose fra systemet ditt som beskrevet her?: https://sonos-no.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/3502

Fint om du kan gi oss referansenummeret du mottar etter den er innsendt så vi kan ta en titt på hva som skjer.

Hva har du av elektronikk rundt SUB og PLAYBAR/PLAYBASE? (TV, lydanlegg, spillekonsoller, alarmsensorer, chromecast, routere, datamaskiner, etc)
Her er referansenummer 8082051.
Den står ved siden av TV, playbar, dekoder til tv og Ps4 pro spillmaskin. Subben kommer på en sjelden gang og forsvinner igjen etter 5-10sekunder. Har prøvd kabel mellom sub og playbar men virker ikke da heller. Tenkte det kunne være den trådløse Internett tilkoblingen men siden ruteren står i andre enden av rommet og alt annet fungerer så kan det ikke være det..
Badge
Hei Eirik

Jeg vil at du skal holde inne "connect-knappen" til lampa lyser rødt på SUB`n, så setter du en ethernetkabel mellom SUB`n og Playbar, så åpne app`n og hvis ikke SUB`n har dukket opp da, gå igjennom "legg til en spiller eller sub" for å få SUB`n inn og så send inn en diagnostikk før du prøver noe annet.
Da vil vi få en spart diagnostikk fra SUB som den holder på, selv om du må restarte den.
Siden med din første diagnostikk ser jeg ikke noen særlig med signalforstyrrelser fra Playbaren, så vi trenger å vite hva SUB`n selv sier før vi kan gå videre.
Nå har jeg send ny diagnostikk..(8097495)
Funker fortsatt ikke...

Reply

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P