Question

Spotify

• 13 December 2017
  • 4 replies
  • 231 views

Jeg har mistet kontakten mellom spotify og sonos. Det fungerte fint tidligere, men nå får jeg feilmelding når jeg prøver å koble til. Noen tips?

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

4 replies

Userlevel 4
Badge +12
Hei Stig

Hvor lenge har problemet pågått? Hvilken internettleverandør og hvilken ruter bruker du?

Vennligst send inn diagnostikk og svar meg med bekreftelsesnummeret du mottar:
https://sonos-no.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/3502
Usikker på hvor lenge det har vært problem, men ca 3 mnd. Jeg har breiband.no som leverandør og bruker en asus rt-ac68u router.
Det virket helt fint til å begynne med.
Bekreftelsesnummer. 8262847
Userlevel 4
Badge +12
Takk skal du ha!

Jeg kan se en del feilmeldinger i diagnostikken som peker mot DNS feil.', noe vi har sett med en rekke andre Breiband.no-brukere. For å løse dette kan du prøve å endre DNS-servere i routeren din og så utføre en fullstending omstart av hele Sonos-systemet.

Hvis du vet hvordan man konfigurerer dette selv, anbefaler vi å bruke DNS-serverne som Google tilbyr:

Primary server: 8.8.8.8
Secondary server: 8.8.4.4

Hvis du ikke vet hvordan man gjør dette kan du også kontakte oss på telefon så kan vi guide deg gjennom prosessen.

Når du ringer oss behøver du å ha ditt Sonos-system samt en PC eller Mac tilgjengelig.

Vi har dessverre stengt i dag, men telefonsupporten er åpen igjen i morgen.
800 62460
10:00 - 18:00