Hei! Jeg har to sonoshøytalere. Flyttet den ene til badet, men rommet «stue» finnes fortsatt? Jeg kan sette på musikk og det spilles i appen, men det finnes ingen høyttaler i stua? Jeg får ikke fjernet dette rommet!
This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.
Diagnostikken viser at du har 3 Sonos-komponenter i ditt nettverk: 1 stk. PLAY:1, 1 stk. ONE og en Connect. Connect heter Stue og er enheten du ser i appen din.
Hei! Halloween er for lengst over, så jeg hjelper gjerne til med å drive ut poltergeistet! Vennligst send inn en diagnostikkrapport som forklart i linken under og svar her med nummeret du mottar så sjekker jeg hva som foregår.
https://support.sonos.com/s/article/141
We use 3 different kinds of cookies. You can choose which cookies you want to accept. We need basic cookies to make this site work, therefore these are the minimum you can select. You can always change your cookie preferences in your profile settings. Learn more about our cookies.