Question

sonos1 faller ut

• 16 November 2019
  • 5 replies
  • 112 views

Jeg må trekke ut kontaktene på begge sonos 1 høyttalerne for at appen skal finne de før hver gang jeg skal bruke de. Det er skrekkelig irriterende!!!!!!!! 
noen som kan hjelpe med tips til hvorfor dette skjer? 

5 replies

Userlevel 4
Badge +12

Hei Ralala

Hvor lenge har problemet pågått? Hvilken ruter bruker du?

Vennligst send inn en diagnostikkrapport som forklart i linken under. Svar med nummeret du mottar så tar vi en kikk.

https://support.sonos.com/s/article/141

Hei! Problemet har pågått i flere måneder. Vi har fiber fra homenet. Sonos er koblet på det trådløse som har wififorsterkere fra D-link. Se bilder.

Mitt bekreftelsesnummer er: 1778837671

Userlevel 4
Badge +12

Sonos kan ha trøbbel med trådløse forsterkere, så i et slikt oppsett kan det være bedre å kjøre SonosNet ved å kabelkoble ett av Sonos-produktene til nettverket. Kan du teste dette og se om det fungerer bedre?

Kan du også sende inn et diagnostikknummer fra når du ser høyttalerne i appen?

Jeg har koblet sonos til wififorsterkeren, men problemet består. Jeg trakk ut strømmen på sonos etter påkobling på wifi, da kom sonos på og så datt det plutselig ut igjen. 

Ditt bekreftelsesnummer er: 167426068

Userlevel 4
Badge +12

Har du koblet Sonos til forsterkeren? Dette støttes ikke, du bør koble Sonos til hovedruter eller kablet switchpunkt til ruteren, og ikke via forsterker.

Diagnostikken du sendte inn viser mindre enn ett minutt med oppetid, så det er dessverre ikke så mye informasjon å lese ut ifra den. Send gjerne inn et nummer etter at Sonos har fått vært påskrudd litt slik at loggene kan fylles opp.

Reply