Question

Sonos hacket «subscribe to Pewdiepie»

Min Sonos har blitt hacket og «subscribe to Pewdiepie» spilles av høyt på anlegget. Sonos skrus på uten at jeg ber om det på tilfeldige tider. Jeg ser at det er flere som sliter med dette problemet når jeg googler, men jeg har ikke funnet noen løsning på det.
Sonosen er koblet til en airport extreme med standard oppsett. Både Sonos og Airport er oppdatert med siste programvare.

Er det noen som har en løsning på dette?

2 replies

I have the same problem. During the night after the update off my i-phone en my tablet. I don’t know if Apple has created a bug.
And now a few minutes again, the same problem!
Userlevel 2
Badge +9
Hei! Dette er en kjent problemstilling og har å gjøre med utrygge nettverk, så jeg mistenker at nettverkene deres ikke er konfigurert helt korrekt med NAT mm.
Det fins en diskusjon rundt akkurat dette problemet her: https://en.community.sonos.com/announcements-228985/misconfigured-networks-vulnerable-to-pewdiepie-prank-6816971

Hvis dere ikke vet hvordan å sjekke nettverksinnstillingene selv, kan dere ta kontakt med oss på telefon, så tar vi en kikk sammen:

800 62460
Man - Fre: 10:00 - 18:00
www.sonos.com/contact

Reply

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)

Cookie policy

We use cookies to enhance and personalize your experience. If you accept you agree to our full cookie policy. Learn more about our cookies.

Accept cookies Cookie settings