Question

Sonos App lukker seg

Vi forsøker å kjøre Sonosappen fra en Huawaei Y6Pro, men den lukker seg når vi åpner den. Ingen problem med å kjøre på andre enheter. Hvorfor?

4 replies

Badge +1
Hei og velkommen til forumet!

Dette er et problem Sonos er kjent med og vi arbeider med å slippe en fiks for dette så snart vi kan, men jeg er redd for at Sonos og Huawei Y6Pro for øyeblikket har en utfordring som fører til at appen ikke vil åpne seg.
Jeg skal passe på å oppdatere denne tråden så snart jeg vet når fiksen er forventet.

Beklager for ubeleiligheten!
Gjelder dette også Huawei Honos 7light? Har det samme problem med denne
Badge
Hei thoraq, velkommen til vårt forum!

Kan ikke se at Huawei Honor 7 Lite har kommet på radaren vår for det samme problemet som det vi vet finnes med Huawei Y6 Pro.

Er det samme beskrivelse av problemet/kræsjen?
Du åpner Sonos appen, ser Sonos logoen noen øyeblikket, får så svart ladeskjerm og deretter kræsjer appen og du kastes ut?

Om du opplever dette er det fint om du kan kontakte vår support direkte så vi kan undersøke nærmere.
Du kan maile til support@sonos.com eller ringe vår supportlinje på 800 62 460 mellom 10:00 og 18:00 på hverdager.

Skulle det vise seg å være samme problemet så burde vi klare å få det etablert. Er det et annet problem så kanskje det er noe vi har en løsning for!
Badge +1
Linda81 wrote:

Vi forsøker å kjøre Sonosappen fra en Huawaei Y6Pro, men den lukker seg når vi åpner den. Ingen problem med å kjøre på andre enheter. Hvorfor?

I dag slapp vi oppdateringen til Sonos v7.3, der problemet med at appen ikke vil åpne seg på Huawei Y-telefoner skal være løst!
Vennligst forsøk å oppdater systemet, samt reinstaller Sonos-appen fra Google Play Store og se om ting fungerer.

Vennligst la meg vite om det fortsatt ikke fungerer!

Reply

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)