Sticky News

Sonos 10.4 nå tilgjengelig: Ny innstillingsmeny

• 10 September 2019
  • 9 replies
  • 495 views

Userlevel 3
Badge +12
Sonos versjon 10.4 er nå tilgjengelig, noe som gir et oppdatert utseende til innstillingsmenyene våre, sammen med programvare for den nylig annonserte Sonos One SL, Sonos Port og Sonos Move.

Nye innstillinger

Sonos-appen har fått en oppdatering og omorganisering av innstillingene. I appen viser nå den nederste linjen Innstillinger i stedet for Mer. Inne i Innstillingene ser du noen nye titler, innstillingene har blitt konfigurert for å være mer tilgjengelige. Rominnstillinger og de fleste systembaserte justeringer finnes under System og deretter romnavnet, eller lavere under romlisten. Du finner nå Alarmer under Innstillinger > Anlegg.

Styring av tilkoblede tjenester
Du kan nå se alle tjenester som er koblet til Sonos-systemet ditt for å gi kontroll gjennom vårt API. I Sonos-appen, under Innstillinger > Tjenester > Tilkoblede tjenester, kan du nå koble fra tjenester du har koblet til tidligere. For mer informasjon, se her for 'tilkoblet tjenesteadministrasjon'.

Trueplay for iOS 13

Sonos 10.4 legger også til støtte for Trueplay for iOS-enheter som kjører iOS 13.

Oppdater nå

For å oppdatere, gå til Mer > Innstillinger > Programvareoppdateringer, eller klikk Oppdater nå-knappen hvis den vises på kontrolleren. Du kan også konfigurere automatiske programvareoppdateringer som skal installeres når de blir tilgjengelige, slik at systemet ditt er oppdatert når du skal bruke det når som helst.

Du kan også finne de nyeste versjonsmerknadene våre i artikkelen "versjonsmerknader for Sonos-programvare".

Etter oppdatering, hvis du har problemer med ditt lokale musikkbibliotek, kan du gå til Innstillinger og oppdatere musikkbiblioteket.

9 replies

Userlevel 2
Badge
@Marius S Finner ikke noe under innstillinger som heter System som du nevner over her. Finner noe som heter Anlegg. Og under der igjen etter å ha sveipa forbi mine 22 enheter, der ligger alarmer. Håpløst!
Får beskjed om å oppdaterere appen, laster ned vil ikke installere på samsung s9

Får beskjed om at appen ikke installert.

Ikke bra 🤨
Userlevel 3
Badge +12
@Marius S Finner ikke noe under innstillinger som heter System som du nevner over her. Finner noe som heter Anlegg. Og under der igjen etter å ha sveipa forbi mine 22 enheter, der ligger alarmer. Håpløst!
Det stemmer, her har vi vært litt raske på oversettelsene. Jeg fikser dette. Vi har fått mange tilbakemeldinger om Alarm-plasseringen så dette er noe vi ser på.
Userlevel 3
Badge +12
Får beskjed om å oppdaterere appen, laster ned vil ikke installere på samsung s9

Får beskjed om at appen ikke installert.

Ikke bra 🤨

Har du prøvd å avinstallere appen helt først?
Ja, opptil flere ganger. Samme problem.
Har gått tilbake til forrige versjon.
Userlevel 3
Badge +12
Ja, opptil flere ganger. Samme problem.
Har gått tilbake til forrige versjon.

Jeg svarer deg i den egne tråden du har opprettet så vi slipper dobbeltkommunikasjon.
Finner ikke ut hvordan jeg endrer router i trådløst nettverk. Finner Innstillinger-Annlegg-Nettverk men der stopper det.
Jeg ser hvilken router jeg bruker men appen gir ikke tilgang til å endre denne.
finner ikke «velg trådløs konfigurering» som er oppskriften for endring av passord, så her er det noe som mangler?
har oppdatert appen.
bruker IPad.
Userlevel 3
Badge +12
Finner ikke ut hvordan jeg endrer router i trådløst nettverk. Finner Innstillinger-Annlegg-Nettverk men der stopper det.
Jeg ser hvilken router jeg bruker men appen gir ikke tilgang til å endre denne.
finner ikke «velg trådløs konfigurering» som er oppskriften for endring av passord, så her er det noe som mangler?
har oppdatert appen.
bruker IPad.

Har du koblet ett Sonos-produkt til ruteren med nettverkskabel først?
Hvis du allerede har gjort det og det likevel ikke fungerer, hvilken ruter bruker du?
Userlevel 2
Ny app men fortsatt ingen mulighet til å sette en alarm til å starte i flere rom (uten å huske å regruppere rommene manuelt hver dag)....
#numberonerequestedfeature

Reply