Answered

Skift Sonos-konto

• 26 December 2017
  • 1 reply
  • 1666 views

Jeg har haft min Play:5 med hjem til min svoger og har været logget på med hans konto for at prøve stereofunktionen af sammen med hans 5’er. Nu er jeg kommet hjem og mit Sonos-system er registreret på hans konto. Hvordan får jeg ændret dette? Jeg har forsøgt med Indstillinger->Min Sonos-konto, men hvordan kommer jeg videre. Jeg har fået hans kode, men synes ikke rigtigt at jeg kan komme videre. Skal jeg være på hans wifi for at det kablede sig gøre?
icon

Best answer by Sven S 27 December 2017, 17:55

Hei Jesper

Og velkommen til vårt Community!

Det skal ikke være nødvendig å være på wifi`et til din Svoger.
Når du har gått inn på "Min Sonos Konto" så skal du velge "Overfør Sonos til en ny konto" og så velger du "Jeg har ikke tilgang på denne kontoen" (avhengig av hvilken type mobil du er på kan dette være skjult bak tastaturet som kommer opp da), så logger du inn med din konto, og så vil du bli bedt om å trykke på Play5`n for å bekrefte at du skal flytte den over til din konto

Evt. Du kan nullstille Play5`n og så installere den på ny, da vil den ikke spørre om din Svogers kode.
View original

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

1 reply

Userlevel 2
Badge +6
Hei Jesper

Og velkommen til vårt Community!

Det skal ikke være nødvendig å være på wifi`et til din Svoger.
Når du har gått inn på "Min Sonos Konto" så skal du velge "Overfør Sonos til en ny konto" og så velger du "Jeg har ikke tilgang på denne kontoen" (avhengig av hvilken type mobil du er på kan dette være skjult bak tastaturet som kommer opp da), så logger du inn med din konto, og så vil du bli bedt om å trykke på Play5`n for å bekrefte at du skal flytte den over til din konto

Evt. Du kan nullstille Play5`n og så installere den på ny, da vil den ikke spørre om din Svogers kode.