Question

Problemer med Symfonisk i gruppe

• 30 September 2019
  • 1 reply
  • 96 views

Hei. Vi har 6 stk Symfonisk bokhylle-høytalere på kontoret som alle er koblet trådløst til vårt nettverk. Helt fra starten av har vi hatt problemer med disse når de alle er satt i samme gruppe. Disse problemene oppstår både når vi spiller musikk fra Spotify fra Imac og telefoner. Vi har også forsøkt å spille fra ulike maskiner, men de samme problemene oppstår uavhengig av hvilken enhet musikken kommer fra.

Problem 1: Noen høytalere kobler ut og inn helt tilfeldig (hvilke høytalere er også tilfeldig).
Problem 2: Musikken hopper plutselig frem/skifter låt av seg selv.

Jeg har tidligere vært i kontakt med Sonos support på telefon og ble bedt om å først sende inn en supportdiagnostikk fra Sonos appen. Dette har jeg forsøkt gjentatte ganger, men får bare opp feilmedling med at "diagnostikkinformasjonen din kunne ikke sendes akkurat nå".

1 reply

Userlevel 3
Badge +12
Hei

Dersom du allerede er i kontakt med support anbefaler jeg at du fortsetter kontakten der, både fordi du vil ha direkte hjelp for ditt spesifikke problem, samt at vi unngår å dobbeltkommunisere og dermed kanskje miste informasjon på veien når vi feilsøker.

Det kan høres ut som om problemet kanskje skyldes trådløse forstyrrelser, noe du kan lese mer om her:
https://support.sonos.com/s/article/3286

Reply