Question

Problem med tilkobling

Hei

Kjøpte nettopp en ny play 5. Får ikke til å koble den til. Har også en play 1, og en playbar. Ønsker å koble denne i stereo.

Har også prøvd kablet. Men den vil likevel ikke koble seg til. Alt virker Ok med mitt nettverk. Jeg får også spillt av lyd i hele systemet. Men får altså ikke koblet til min nye play 5 ?

Hva kan dette komme av?

1 reply

Userlevel 1
Badge +1
Hei ListhaugAlex

og velkommen til forumet vårt.

Usikker på hva årsaken kan være da vi vil trenge litt mer info fra deg. Da du forsøkte å legge den til, når stopper det opp? Finner ikke app`n den nye play:5`n i det hele tatt? Prøv med en annen nettverkskabel og en annen port på ruteren din
Finner app'n den nye Play:5, men kan ikke legge den til? det kan være forskjellige grunner som begrenset med IP-adresser eller brannmuren på nettverket som blokkerer
Finner app`n den nye Play:5`n, kan legge den til, men feiler under konfigurering? Det kan være UPnP som ikke er aktivert, den kan være brannmur som blokkerer eller det kan være Ping`n til hastigheten din som ikke er stabil nok.

For å best kunne hjelpe deg, vennligst send inn følgende informasjon:

- Hvilke Sonos-komponenter har du? Bruker du Bridge eller Boost?
- Hvilken router bruker du?
- Har du extenders, aksesspunkt eller homeplugs i nettverket?
- Har du samme problem på andre kontrollere?
- Vennligst send inn en diagnostikkrapport som forklart i linken under og svar på denne e-posten med nummeret du mottar.
https://support.sonos.com/s/article/141?language=no

Takk på forhånd!

Med Vennlig Hilsen,
Sven S

Reply

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)

Cookie policy

We use cookies to enhance and personalize your experience. If you accept you agree to our full cookie policy. Learn more about our cookies.

Accept cookies Cookie settings