Question

playbar

• 21 September 2017
  • 2 replies
  • 277 views

jeg har prøvd å aktivere fjernkontrollen på en canal digital dekoder med playbar, alt er blitt registrert. Problemet er bare at visst jeg bytter kanal så går lyden opp og det samme om jeg prøver å stille lyden ned,så går likevel lyden opp.. Så for å få lyden ned på playbar må jeg gå inn på Appen og stille ned lyden...Noen som har en løsning på dette problemet?? Har forøvrig prøvd flere ganger...

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

2 replies

Userlevel 2
Badge +6
Hei Trond

Beklager å høre det! Har du prøvd å legge til fjernkontrollen fra TV`n for å se om samme feil oppstår da?

Jeg vil trenge en diagnostikk tatt innen 20 min etter at lyden har hoppet opp for å se hvor problemet oppstår.

Vennligst send inn en diagnostikkrapport og svar meg med bekreftelsenummeret du mottar, så skal jeg ta en kikk!
https://sonos-no.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/3502/

Takk på forhånd!
Har akkurat samme problemet her. Nettopp satt det opp, og lyden går opp i appen når man bytter kanal eller stiller lyden ned.
Er det noen løsning på dette?
Bekreftelsesnummer fra supportdiagnostikk er: 8133259

Jarle.