Answered

Oppdatering 8.2.2 kastet ut connect:amp

• 22 December 2017
  • 8 replies
  • 328 views

Hvordan får jeg fortsette å bruke min connect:amp etter online oppdatering av controller til 8.2.2? Det sto ikke noe om at den ikke er kompatibel med connect:amp.
icon

Best answer by Tyh 31 January 2018, 17:09

Byttet ut nettverkskabelen med en ny en og etter at jeg fikk feilmelding 1101 fulgte jeg oppskriften. Restartet alle og da fant den en oppdatering. Da dukket alle spillerne opp, også connect amp. Takk for hjelp.
View original

8 replies

Userlevel 3
Badge +11
Hei Tyh

Vi har ikke sluttet å støtte Connect:AMP, så ingenting er forandret når det gjelder denne enheten. Har du møtt på problemer? I så fall, vennligst send inn en diagnostikkrapport og svar på denne tråden med det 7-sifrige nummeret du mottar.
https://sonos-no.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/3502
Sendt inn diagnostikk, og har koblet opp på trådløst nett igjen. Samt prøvd å legge til connect:amp igjen. Men lyser konstant hvit uten å reagere på knappene som trykkes inn og slippes som beskrevet i stegene.
Userlevel 3
Badge +11
Vennligst skriv svarnummeret du mottok på skjermen når du sendte diagnostikk her slik at jeg kan søke det opp i databasen. Takk på forhånd!
Fant ikke det gamle nummeret, så sendte ny diagnostikk i dag: 8433587
Userlevel 3
Badge +11
Det stemmer, Connect:AMP har falt ut av systemet, men jeg ser tegn til at den sender ut signaler. Jeg tror muligens en tilbakestilling av Connect:AMP kan være på sin plass, denne linken forklarer hvordan du gjør dette:
https://sonos-no.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/3238
Mener du at jeg skal sette den tilbake til fabrikkinnstillingene? Siden det kun er TIDAL og radio som er knyttet til min spiller, da er det kanskje OK å resette den?
Påvirker det de andre høyttalerne?
Jeg kan prøve de andre forslagene en gang til først evt.
Byttet ut nettverkskabelen med en ny en og etter at jeg fikk feilmelding 1101 fulgte jeg oppskriften. Restartet alle og da fant den en oppdatering. Da dukket alle spillerne opp, også connect amp. Takk for hjelp.
Userlevel 3
Badge +11
Kjempebra å høre! Feilende nettverkskabel er vanskelig å spotte så jeg er glad for at du fant ut av det!

Reply