Question

Når kan vi i Norge få bruke sonos med Google Home?

• 15 May 2019
  • 8 replies
  • 3666 views

Badge
Som tittelen sier..

8 replies

Det var null problem å sette opp før i dag. Har du kjørt oppdateringen som kom i går?

Gå inn på din brukerprofil på Sonos (https://www.sonos.com/myaccount/profile/) og endre Land til USA.. Voilah. Fungerer når du prøver å sette opp i Sonos-appen igjen.. :)

Pass som sagt også på at du har siste versjon av Sonos på telefonen din 🙂
Se der ja....glemte at jeg hadde USA som land satt opp her å 😮
Den fungerer faktisk også med norske kommandoer, selv om land står som USA! 🙂 I alle fall for meg, men det KAN være fordi jeg allerede har Google Mini på norsk i hjemmet.. Tror faktisk også du kan stille landet tilbake til Norge etter du har konfigurert stemmestyringen. (Ikke prøvd, men det kunne man med Alexa..)
När jag försöker aktivera Google Assistant så står det att jag måste lägga till min högtalare till Sonos-kontot innan jag kan aktivera Assistant.

ÅHögtalaren är såklart kopplad och jag har valt USA som min adress på mitt konto.
Har senaste version av både Sonos (beam) och App (iOS)

Några ideer?
Nu fungerade det helt plötsligt..
Pøvde nå, og har både skiftet profilland og satt hele min adresse til et sted i USA, men får fortsatt beskjed om at det ikke er tilgjengelig i Norge når jeg forsøker å sette opp i Home appen. Har de sperret for denne work arounden eller gjør jeg noe feil?
Og nå fikk jeg lagt til. Sannsynligvis noe forsinkelser....

Reply