Answered

Kø.

• 27 October 2017
  • 9 replies
  • 362 views

Får til stadighet beskjed om at låt ikke kunne legges til i køen.
icon

Best answer by Sven S 8 November 2017, 12:45

Hei Marius

Det kan nok godt stemme at problemene startet da, siden jeg ser at du bruker 2 AirTies til å sende ut samme nettverk som din ruter.
I våre Systemkrav for Sonos så anerkjenner vi at dette kan skape problemer for Sonos når alle enhetene er trådløse, og den beste løsningen er å kable en av Sonos enhetene dine til ruteren, og da kjører Sonos i det vi kaller Boost-Oppsett.

Alternativt kan du fjerne de 2 Air Ties, men jeg regner med at du vil beholde dem og den utvidet dekningen du får med dem.
View original

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

9 replies

Ok. Da går jeg for å kable til min CONNECT:AMP, og lurer da på hvordan dette gjøres?

Fikk du løst det?:D
Userlevel 2
Badge +6
Hei Marius, og velkommen til forumet!

Her vil jeg trenge litt mer informasjon.
Er det fra en musikktjeneste (i så fall hvilken?) eller fra lokalt bibliotek du spiller ifra når du vil legge til låter i køen?
Jeg vil trenger også at du sender inn en diagnostikk til oss maks 20 min etter at du har fått opp feilmeldingen https://sonos-no.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/3502/
Bare å svare her med bekreftelsenummeret du mottar.
Hei. Det er både fra lokalt biblotek og Spotify.
Userlevel 2
Badge +6
Hei Marius

Jeg trenger fortsatt en diagnostikk for å se hva Sonos systemet ditt sier skjer når du prøver å legge låter til i Køen.

https://sonos-no.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/3502/
Bare å svare her med bekreftelsenummeret du mottar.
Her er bekreftelsesnummeret: 8036223. Mener problemene startet når jeg instalerte Playbase.
Userlevel 2
Badge +6
Hei Marius

Det kan nok godt stemme at problemene startet da, siden jeg ser at du bruker 2 AirTies til å sende ut samme nettverk som din ruter.
I våre Systemkrav for Sonos så anerkjenner vi at dette kan skape problemer for Sonos når alle enhetene er trådløse, og den beste løsningen er å kable en av Sonos enhetene dine til ruteren, og da kjører Sonos i det vi kaller Boost-Oppsett.

Alternativt kan du fjerne de 2 Air Ties, men jeg regner med at du vil beholde dem og den utvidet dekningen du får med dem.
Ok. Da går jeg for å kable til min CONNECT:AMP, og lurer da på hvordan dette gjøres?
Userlevel 2
Badge +6
Det er bare å sette en ethernet-kabel i mellom Amp`n og ditt Cisco modem. Den vil blinke hvitt i et par sekunder etter du har satt kabelen i, fordi den bytter automatisk fra Standard til Boost oppsett, men så fort den lyser fast hvit da skal du finne den i Sonos app`n og resten skal dukke opp i løpet av et minutt.
Jepp.