Welcome to Sonos Norsk Forum

Still spørsmål, finn svar og lær om Sonos-produkter og -tjenester.

225 Topics

Hvordan spiller jeg ulike sanger på sonoshøytalerene?
Question

Hei! Jeg bor med en annen og vi har to sonoshøytalere i to forskjellige rom, så jeg lurte på om det er mulig at vi spiller hver vår musikk på høyttalerene samtidig, og hvordan dette gjøres?

Surround
Question

Har playbar, sub og to play 1 som surround idag. Har også to play 5 i stua. De er konfigurert som ett eget rom. Er det mulig å få lagt de til som ekstra fronthøytalere i surround?

Feil med kø og lese bibliotek ved bruk av spotify
Question

Hei Får følgende feil i sonsoappen

Sonos app tar lang tid å starte opp
Question

Hei Har over lang tid hatt problemer med at sonos appen tar veldig lang tid å starte opp, da snakker jeg om gjerne 7-8 minutter. Tenkte at dette skulle ordne seg ved en oppdatering, men dette har ald...

Router reset
Question

Strømmen forsvant i 2 timer og medførte at wifi nettverket hjemme ble resatt. Sonos høyttalerne (Bar + 2 Play1 ifm tv) fungerte fremdeles men fikk ikke kontakt via appen på Iphone. Har prøvd alle råd...

Kun Playbar som kan være optisk lyd-master (sound in)?
Question

Hvis jeg skal sette opp en hjemmekino med Apple TV som kilde til lyd og bilde, er det da kun Playbar som har mulighet til å ta inn lydkilden fra AppleTV via den optiske kabelen? Eller kan jeg koble de...

Beat virker ikke
Question

Jeg har lagt til Beat, men får ikke spilt av noe derfra, hverken på "Featured Releases" eller "Featured Podcasts". Hva gjør jeg galt ??

Sonos / Spotify begynner plutselig å spille indisk musikk
Question

Hei, Midt i sanger fra min egen spilleliste begynner plutselig indisk musikk fra ulike indiske artister å spille. Hva er dette for noe?! De ligger ikke i kø eller noe.

Manually add services on every device
Question

After an update (not sure which) I have to manually add my services to each device used to controller my Sonos. I am logged in. I use an Android phone, iPad and Mac. Before these info was saved. The r...

App klikker
Question

Hei Vær gang jeg skal spille musikk så klikker appen, slik at jeg ikke får spilt

Automatisk demping av musikk ved anrop
Question

Hei Savner en funksjon i Sonos systemet hvor man kan velge at avspillingen skal dempes (volum ned/av) eller stoppes når man får anrop. Jeg vil tro de fleste Sonoseiere bruker mobiltelefonen som fje...

Trieble and bass

How to i select trieble and bass in the new update?

Hvordan styre lyden på Play:5 med Apple TV 4K fjernkontroll?
Answered

Har en Play:5 andre generasjon å har nettop kjøpt Apple TV 4K. Har satt en DAC mellom TV og Sonos, det fungerer helt utmerket uten delay i lyd. Det går fint å styre lyden fra Apple TV med Sonos App`en...

Surround slår seg av og på.
Question

Har problemer med at surround slår seg av og kommer på 10-20sek seinere. Har playbar, play1 bak og sub. Bruker optisk kabel fra TV til playbar. Noen forslag?

Problem med sonos appen
Answered

Sonos appen vil ikke åpne etter den nye oppdateringen. Har en sony compact 5

TV sound doesn't work anymore
Question

A few days ago the sound from the (Grundig) TV doesn't work anymore. Sound from other sources are fine (Spotify, radio etc) Ran a diagnostic that came out with number 7790402.

Lage 5.1 anlegg
Answered

Trenger jeg en CONNECT eller CONNECT:AMP til å lage 5.1 anlegg hvis jeg allerede har to PLAY:1, en PLAYBAR og en SUB?

Får ikke musikken fra iTunes og inn i Sonos biblioteket
Question

Jeg har lastet ned musikken min i iTunes, men får den ikke inn på Sonos "På denne iPhonen/ iPad/MacBookPro". Det er bare et utvalg av sanger som kommer med. Musikken ligger også lokalt på Mac`n

Kontroller lyd fra Apple TV med Samsung fjernkontroll.
Question

Hei, jeg har følgende komponenter: - Samsung UE55KS8005 - Apple TV 4. gen - Sonos Playbar Jeg har akkurat kjøpt sonos playbar, og problemet mitt er at jeg ikke får styrt volumet opp/ned med Samsun...

Visste du at du nå kan arrangere for tilbakeringing fra supporten?

Vi ønsker å åpne for flere måter å komme i kontakt med Sonos Support på, så det blir lettere for deg å få svar på dine spørsmål og teknisk assistanse dersom det trengs. Du kan nå booke inn en tilbak...

Spotify Connect
Question

Hei, jeg har siste tiden opplevd flere feil med spotify connect for sonos. Fleste av de irriterer meg ikke. men jeg har merket at hver gang jeg bytter fra en høytaller til en annen mens jeg hører på s...

Sonos App lukker seg
Question

Vi forsøker å kjøre Sonosappen fra en Huawaei Y6Pro, men den lukker seg når vi åpner den. Ingen problem med å kjøre på andre enheter. Hvorfor?

Irriterende pop-up's
Answered

Styrer Sonos for det meste fra app på Iphone, men også til dels via MAC. Men på mac'n kommer til stadighet en meget irriterende pop-up øverst i høyre hjørne med informasjon hva som spilles. Dette er m...

Introduksjon av PLAYBASE

Fra 4. april er PLAYBASE klar for din hjemmekino. Knappe 5.8 cm høy, men pakket full med ti individuelt forsterkede, spesialdesignede drivere - seks for mellomtoner, tre diskanter og én woofer. Sømløs...

Den store anbefalingstråden for Hjemmekino og TV

Den store anbefalingstråden for Hjemmekino og TV Leter du etter informasjon om Sonos hjemmekino-oppsett eller detaljer om PLAYBAR eller PLAYBASE? Finn informasjon om surround-lyd, Dolby Digital, TV-a...

Badges

• Badge
    nick205 earned the badge Meet and greet
  • Badge
    Dieselgarfie earned the badge Carving it out I
  • Badge
    Misfit earned the badge Round of Applause
  • Badge
    The Rat earned the badge Meet and greet
  • Badge
    chiuyang95 earned the badge Meet and greet
View all "Badges"

Top liked

What's going on?

111,089
Topics
569,264
Replies
270,287
Members

Recently online

Cookie policy

We use cookies to enhance and personalize your experience. If you accept you agree to our full cookie policy. Learn more about our cookies.

Accept cookies Cookie settings