Welcome to Sonos Norsk Forum

Still spørsmål, finn svar og lær om Sonos-produkter og -tjenester.

215 Topics

Spotify
Question

Får plutselig ikke til å koble Spotify mot sonos. Spotify fungerer når den spilles alene. Og sonos fungerer med radio og lignende. Internettet fungere som det skal men får likevel opp denne beskjede...

Spotify virker ikke
Question

Jeg får ikke åpnet Spotify i sonos appen, jeg får heller ikke valgt å spille av musikk på sonos via Spotify appen. Når jeg går inn på Spotify på sonos så får jeg beskjed om at det ikke går å bla igjen...

Sonos og Spotify
Question

Har problem med å spele Sonos fra Spotify appen på android. Ser at device er tilgjengeleg men vil ikkje kople seg til. Kopla på same 2,4 nettverk. Tips

Login to Tidal
Question

I just rigged up my new Play1. I have a Tidal account, and even just reset the password. The Tidal website says I’m logged in and should return to Sonos app, but the app then tells me the account does...

Rom med flere spillere
Question

Hei Jeg har to PLAY:5 spillere og en SUB i samme rom. Jeg har spilt musikk med disse tre flere ganger samtidig, men plutselig så forsvant muligheten av å spille av dette rommet på appen. Jeg prøvde de...

Ituens bibliotek forsvinder når jeg spiller i Sonos
Question

Mit Itunes bibliotek forsinder når jeg spiller i mit Sonos via mobiltelefonen. Det stopper midt i et nummer og starter så igen inden i et andet nummer. Der er ikke noget galt når jeg spiller mit bibli...

Radio detaljer mangler etter ny oppdatering
Question

Når jeg hører radio via Tunein så ser jeg ikke lenger detaljer om det jeg hører. Altså program info, hvem taler/spiller osv. Hvordan får jeg det frem igjen?

playbar
Question

jeg har prøvd å aktivere fjernkontrollen på en canal digital dekoder med playbar, alt er blitt registrert. Problemet er bare at visst jeg bytter kanal så går lyden opp og det samme om jeg prøver å sti...

Får ikke koblet sonosene til ny roter
Question

Har byttet router til en meraki m33 og får ikke koblet til sonosene. Den nye routeren har ikke Ethernet innganger så har gjenopprettet fabrikkinnstillingene etter tips fra butikken, men de vil fremdel...

Hjelp
Answered

Hei, jeg og min romkamerat har sonos begge to og jeg får ikke satt opp min da den bare blir koblet til hennes. Hva skal jeg gjøre?

Sub virker ikke!
Question

Får ingen kontakt med sub, den virket til og begynne med den første dagen så virker den ikke lenger.. står stue(+?) i rominstillingen.. den er 2dager gammel. Har lest og lest og lest men kommer ingen...

TIDAL Spiller nå direkte på Sonos

Fra og med idag start avspilling fra TIDAL-appen på Sonos Med Sonos versjon 8.2 og nyeste TIDAL-app kan du styre dine Sonos-høyttalere direkte fra TIDAL Nyt eksklusiv musikk og spillelister satt sa...

Høyttaler faller ut. Kan ikke resette.
Question

Har en høyttaler som falt ut. Lar seg ikke resette.

Update ruins sonos
Question

I just updated sonos today, and the streaming with spotify crashed. Spotify crashes all the time, every second song, without explanation. It skips and jumps to the next song. The whole idea behind so...

Problemer med linje-inn på Sonos Connect
Answered

Hei, Jeg er en fornøyd Sonos-kunde som til nå har opplevd svært få problemer. Jeg har følgende setup: Sonos Playbar Sonos Sub 2x Sonos Play:1 i stue Sonos Connect, tilkoblet en platespiller på linje...

Hvordan spiller jeg ulike sanger på sonoshøytalerene?
Question

Hei! Jeg bor med en annen og vi har to sonoshøytalere i to forskjellige rom, så jeg lurte på om det er mulig at vi spiller hver vår musikk på høyttalerene samtidig, og hvordan dette gjøres?

Surround
Question

Har playbar, sub og to play 1 som surround idag. Har også to play 5 i stua. De er konfigurert som ett eget rom. Er det mulig å få lagt de til som ekstra fronthøytalere i surround?

Feil med kø og lese bibliotek ved bruk av spotify
Question

Hei Får følgende feil i sonsoappen

Sonos app tar lang tid å starte opp
Question

Hei Har over lang tid hatt problemer med at sonos appen tar veldig lang tid å starte opp, da snakker jeg om gjerne 7-8 minutter. Tenkte at dette skulle ordne seg ved en oppdatering, men dette har ald...

Router reset
Question

Strømmen forsvant i 2 timer og medførte at wifi nettverket hjemme ble resatt. Sonos høyttalerne (Bar + 2 Play1 ifm tv) fungerte fremdeles men fikk ikke kontakt via appen på Iphone. Har prøvd alle råd...

Kun Playbar som kan være optisk lyd-master (sound in)?
Question

Hvis jeg skal sette opp en hjemmekino med Apple TV som kilde til lyd og bilde, er det da kun Playbar som har mulighet til å ta inn lydkilden fra AppleTV via den optiske kabelen? Eller kan jeg koble de...

Beat virker ikke
Question

Jeg har lagt til Beat, men får ikke spilt av noe derfra, hverken på "Featured Releases" eller "Featured Podcasts". Hva gjør jeg galt ??

Sonos / Spotify begynner plutselig å spille indisk musikk
Question

Hei, Midt i sanger fra min egen spilleliste begynner plutselig indisk musikk fra ulike indiske artister å spille. Hva er dette for noe?! De ligger ikke i kø eller noe.

Manually add services on every device
Question

After an update (not sure which) I have to manually add my services to each device used to controller my Sonos. I am logged in. I use an Android phone, iPad and Mac. Before these info was saved. The r...

App klikker
Question

Hei Vær gang jeg skal spille musikk så klikker appen, slik at jeg ikke får spilt

Badges

View all "Badges"

Top liked

What's going on?

110,233
Topics
564,834
Replies
267,994
Members

Recently online

Cookie policy

We use cookies to enhance and personalize your experience. If you accept you agree to our full cookie policy. Learn more about our cookies.

Accept cookies Cookie settings