Welcome to Sonos Norsk Forum

Still spørsmål, finn svar og lær om Sonos-produkter og -tjenester.

216 Topics

Alexa på norsk og skills
Question

Hei! Er det noen som det hvordan prosessen ligger an med å alexa med norsk tale? Lurer også på om noen har noen tips til hvordan man kan bruke Amazon skills via sonos. Får det ikke til. Marius

Får ikke spilt podcast med spotify. "Får opp cant play this right now"
Question

Jeg finner ikke podcast inne på sonos apper og må bruke spotify sin app for å koble på podcaster. Men det har gått fint i en liten tid og nå vil den ikke spille av. Da får jeg opp feilmelding på at de...

Stereopar med en Play:1 og en One?
Question

Fikk beskjed på Elkljøp at en kunne pare eb gammel Play:1 med en ny One med og få stereolyd. Hadde 1 og kjøpte derfor One i tillegg. Men disse får jeg ikke paret...? Umulig?

Sonos Playbase + 2 stk. Play 1 - Surround virker ikke lengre
Question

Sliter med å få paira Playbase med 2 stk. Play 1 som bakhøytalere. Dette har fungert smertefritt i over ett år, men er nå umulig å paire. Begge deler funker hver for seg, og Play 1 funker som stereopa...

Apple TV 4
Question

Jeg kjøpte en Sonos One i går men får ikke kjørt lyden fra Apple TV 4 og ut i Sonos One, er ikke dette mulig? Jeg har også Bose SoundTouch 30 den dukker opp på Apple tv-en

Spøkelsesrom
Question

Hei! Jeg har to sonoshøytalere. Flyttet den ene til badet, men rommet «stue» finnes fortsatt? Jeg kan sette på musikk og det spilles i appen, men det finnes ingen høyttaler i stua? Jeg får ikke fjerne...

Ustabil Sonos - igjen !
Question

Trenger hjelp av Sonos teknisk support. Se min forklaring på engelsk her: https://en.community.sonos.com/troubleshooting-228999/unstable-sonos-again-6816399

Brudd
Answered

Hei, Når det spilles musikk så er med masse brudd uansett kilde og uansett om det gruppeoppset el. single enhet. Har laget meg en spilleliste og hver låt brytes etter ca minuttet spilt. Dette gjelder...

Død ZP90?
Question

Har en ZP90 som ikke lyser i front mens alle lysene på LAN portene blinker veldig hurtig, uavhengig av om det er koplet til nettverkskabel eller ikke. Ingen respons ved å trykke på / holde inne knappe...

5.1 oppsett , med mulighet å få plkay 5gern 2 stereo på samme system?
Question

Hei Har 5.1 system med one , playbar å sub. Spørsmål: Lar det seg gjøre å få play 5 gen 2på samme oppsett I stereo?

Musikken skrur seg av etter sekunder og bytter spor
Question

Noen som vet hvorfor dette skjer?

Skifter sang etter kort tid
Question

Når jeg spiller sanger fra musikkbiblioteket på min iPad eller iPhone skifter sonos sang etter ca 30 sek. Skjer kun når jeg bruker disse kildene. Godt nettverk og alt er oppdatert.

Spotify kommer ikke opp som alternativ på legg til musikktjenester
Answered

Hei. jeg får ikke opp spotify som et valg under legg til musikktjenester. Klarer heller ikke å spille direkte fra spotify. Får opp høytaler som valg men den bytter tilbake etter to sek. Alt av firmvar...

Spotify mistet forbindelsen
Answered

Spotify som mister forbindelsen etter å ha spilt kun noen sekunder av en sang? Hvorfor skjer dette. Sonos’n står i samme rom som ruter.

Tilkobling til TV
Question

Hei. Jeg har en eldre TV uten ARC eller optisk utgang (ja det finnes...). Ønsker å utvide Sonos samlingen til å inkludere TV-titting, men ser ikke hvordan jeg kan koble til TV, Altibox dekoder og Blu-...

Sonos One og Altibox - fungerer dårlig sammen?
Question

Forsøker å sette opp min nye Sonos One til å kjøre på wifi fra Altibox hjemmesentral. Dette kjører overhodet ikke. Har satt opp den samme enheten til å kjøre på andre nettverk, som går uproblematisk....

får ikke koblet opp 2 stk Sonos 1 i mitt system
Question

hei Har en sonos play one og har nå kjøpt 2 sonos one , men får dem ikke koblet opp i mitt system. App finner dem men når jeg skal trykke på knappen bak så skjer det ingenting. HJELP!!!!!!

Ikke tilkoblet! etter at APP`en sier "Konfigurer denne høyttaleren"
Question

Har Play 3, 5, One og Connect:AMP - og bare AMP`en klarer APP`en å legge til, de andre feiler -> "Ikke tilkoblet" APP`en ser til og med høytaleren da den viser MAC adressen, og jeg kan bekrefte om jeg...

Finner ikke Spotify som musikk kilde
Question

hei, Spotify er blitt borte som musikk kilde under "legg til musikktjenester" Ut fra tidligere korrespondanse på denne siden regner jeg med at land-innstillingene er feil. Hva gjør jeg??

Legge til ny bruker
Question

Har problemer med å legge til ny bruker på Playbar. Den logger automatisk på min bruker.

Kontroll kapper fungerer ikek i app
Question

Gjelder både på android app og på pc. Kontroll knapper som volum, play og stopp fungerer ikke i app. de er grå og det skjer ikke noen når man trykker på dem. Det går heller ikke å tømme spillelsite el...

Sonos play:1 stereopar

Hei! Høyre høyttaler i stereopar faller ut noen sekunder i intervaller når jeg ser på TV/film. Har den i gruppe med Beam lydplanke. Hva kan dette skyldes?

Musikken hakker
Question

Musikken stoppet og hakket før den kom igang igjen. Diagnostikk : 309300696

Ingen lyd på Sonos Beam på ny TV
Question

Kjøpte meg en ny tv, nærmere bestemt en Samsung 55" Q6F 4K UHD Smart-TV QE55Q6FNAT, og får ikke min Sonos beam til å spille av lyd på den. På den gamle tvn skjedde alt automatisk. Når jeg trykker på...

Problermer med Connect
Question

Min Connect blinker bare hurtig hvitt (samme som grønne/oransje lys på ethernet-inngangen). Får ikke kontakt med denne enheten i app'en. Det øvrige systemet (3 sonos One og 2 Play3) fungerer som det s...

Badges

View all "Badges"

Top liked

What's going on?

110,265
Topics
564,989
Replies
268,079
Members

Recently online

Cookie policy

We use cookies to enhance and personalize your experience. If you accept you agree to our full cookie policy. Learn more about our cookies.

Accept cookies Cookie settings