Question

Ikke tilkoblet! etter at APP`en sier "Konfigurer denne høyttaleren"

Har Play 3, 5, One og Connect:AMP - og bare AMP`en klarer APP`en å legge til, de andre feiler -> "Ikke tilkoblet"
APP`en ser til og med høytaleren da den viser MAC adressen, og jeg kan bekrefte om jeg vil "konfigurere denne høytaleren", men likevel spinner den litt så "Ikke tilkoblet!"
Har testet på Android, iPhone, iPad - samme resultat - "Ikke tilkoblet" selv om den sier at den finner høyttaleren.

Diagnostikk sendt inn:
1606178057
1676955198

Og kan legge til at med ethernet til ruter får jeg samme resultat, APP`en klarer ikke legge til høyttaler.

1 reply

Userlevel 1
Badge +6
Hei Wilhelm

Jeg ser litt forskjellige feilmeldinger for systemet ditt, er det bare Asus-ruteren som sender ut wifi eller har du kanskje en forsterker som sender ut wifi med samme navn?
For oppkobling med en Asus ruter har vi et par tips til innstillinger du kan endre på https://en.community.sonos.com/sonos-norsk-forum-229099/tips-ved-tilkobling-av-sub-til-rom-med-beam-og-sikkert-playbase-og-playbar-med-asus-router-6814195
gjør dette en forskjell for deg?

Reply

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)

Cookie policy

We use cookies to enhance and personalize your experience. If you accept you agree to our full cookie policy. Learn more about our cookies.

Accept cookies Cookie settings