Question

Høyttaler faller ut. Kan ikke resette.

• 14 November 2017
  • 5 replies
  • 659 views

Har en høyttaler som falt ut. Lar seg ikke resette.

This topic has been closed for further comments. You can use the search bar to find a similar topic, or create a new one by clicking Create Topic at the top of the page.

5 replies

Har sendt diagnostikk. 8083592
Userlevel 2
Badge +6
Hei Bremslaus og velkommen til forumet!

Jeg regner med at det er en Play1 som har falt ut, etter å ha sett på dine registreringer.
Men det er et par ting jeg vil at du skal starte med.
Du kjører Sonos i Boost-oppsett med en Boost kablet på ruteren din, men du har ennå passordet til Wifi`et lagret i sonos systemet.
Så jeg vil at du skal gå til
På iOS/Android: I kategorien «Mer» velger du Innstillinger > Avanserte innstillinger > Trådløst oppsett
For Mac: Sonos > Preferanser > Avansert > Trådløst oppsett
For PC: Administrer > Innstillinger > Avansert > Trådløst oppsett
Trykk neste og så tilbakestil.
Da skal vi ha fjernet det og dine Sonos høyttalere vil bare kunne "prate" igjennom Boost`n til nettverket ditt.

Det andre er at jeg ser du bruker en Asus ruter, og siden du har en enhet kablet på den, så kan litt merkelige ting skje med Sonos hvis den ikke kjører på nyeste Firmware, så jeg vil at du logger inn på ruteren din og sjekker etter firmware-oppdateringer.

Etter det, da vil jeg at du skal (forsøke å) legge den til i systemet igjen.
...Når du sier resette, mener du da at den ikke svarer på Tilbakestilling til fabrikkinnstillinger?
https://sonos-no.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/3238/
Mener tilbakestille til fabrikk innstilling ja. Står bare og blinker hvit. Uansett hva jeg prøver.
Heisan. Da har jeg prøvd alt som du sa. Men kommer ingen vei. Høyttaleren står bare og blinker hvit.
Userlevel 2
Badge +6
Heisann

Jeg har sendt en epost til den adressen du har Sonos registrert på, siden din enhet opplever en oppstartsfeil og vi vil forsette der.