Question

Høytalere slår seg av.

Badge
Jeg opplever at høytalerene slår seg av når jeg forlater boligen. Vil det si at de er avhengig av at enheten (mobiltelefon) de er oppkoblet via, må være i nærheten? Eller er der en innstilling for å gå i dvale?

4 replies

Badge +1
Hei Ravddo

Og velkommen til forumet vårt!

En Sonos høytaler skal stå "stand-by" hvis den ikke har mottatt noen kommando i løpet av 3 min.
Så at de slår seg av når du går ut, høres ikke riktig ut. Feks en alarm skal kunne starte selv om du har dratt ut batteriet på mobilen din.

Må du restarte de eller ruteren din for å få kontakt når du kommer hjem?

Kan du sende inn en diagnostikk og svare her med bekreftelsekoden du mottar?

Mvh
Sven
Badge
Takk for tilbakemelding. Jeg må ikke restarte ruter eller høytalere. Det har vært tilstrekkelig å starte avspilling igjen med mobil. Nå er det slik at det ikke skjer hver gang. Jeg tror derfor jeg avventer litt og ser før jeg gjør noe mer. Kan det være at bredbånd har falt ut? Eller vil det kunne skje om en musikktjeneste eller radiostasjon som det lyttes til faller ut?
Userlevel 1
Badge +1
Hei
Sonos bør ikke slutte å spille så lenge du ikke spiller musikk som er lagret lokalt på telefonen eller tableten du tar med deg ut. Det kan skje at tjenester faller ut, for eksempel om tjenesten har problemer med servere og lignende, men vi har ingen slike "outages" for øyeblikket.

For å se om vi kan se hva som skjer, vennligst la problemet skje en gang til, send så inn en diagnostikkrapport og svar her med nummeret du mottar.
https://sonos-no.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/3502

Takk på forhånd!
Badge
Takk for svar.

Reply

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)

Cookie policy

We use cookies to enhance and personalize your experience. If you accept you agree to our full cookie policy. Learn more about our cookies.

Accept cookies Cookie settings