Question

Finner ikke eksisterende system

Jeg har sonos play:5 og når jeg går inn på sonos appen og trykker på «koble til eksisterende system», så kommer det opp «finner ikke eksisterende system». Da kommer det opp at man må trykke på en knapp bakpå sånn at Sonosen skal blinker rødt lys, det gjør den, men den vil fortsatt ikke koble seg til og ender heller opp med et hvit lys, noe som betyr at den allerede er konfigurert. Nettverket som Sonosen er kobla til, er kobla til telefonen. Så nettverket er ikke problemet. Jeg har prøvd å fjerne brannmuren, men det funker heller ikke. Jeg har prøvd å konfigurere den igjen, det funker heller ikke. Jeg har prøvd å koble den til ved en annen sin enhet, noe som heller ikke funker. Så da prøvde jeg å koble den til gjennom nettverkerksboksen med kabel, noe som heller ikke funker... hva gjør jeg???

1 reply

Userlevel 1
Badge +1
Hei

Dette høres ut som et mer spesifikt problem med denne enheten, så det er nok best om vi kommer i direkte kontakt over telefon så vi kan sjekke dette sammen. Om mulig, vennligst ha en PC eller Mac tilgjengelig når du ringer da dette vil lette feilsøkingen.

800 62460
Man - Fre: 10:00 - 18:00
www.sonos.com/contact

Reply

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)

Cookie policy

We use cookies to enhance and personalize your experience. If you accept you agree to our full cookie policy. Learn more about our cookies.

Accept cookies Cookie settings