Answered

Fabel

• 13 January 2020
  • 6 replies
  • 77 views

Får ikke opp noe innhold fra Fabel i Sonos-appen, trykker på Bla gjennom, velger deretter Fabel men da står det midt på sida: Kunne ikke bla gjennom musikk

Har forsøkt å starte Sonosappen på nytt, starta telefonen på nytt, sjekka at Fabel er oppe og går, ingenting hjelper.…

Har testa både på pc og mobil, samme resultat. Har logga meg på Fabel og alt er ok der.

icon

Best answer by Marius S 15 January 2020, 16:57

Da skal problemet være løst. Vennligst si ifra om dere fortsatt opplever trøbbel med Fabel.

View original

6 replies

Userlevel 4
Badge +12

Hei! Jeg ser at du har tatt kontakt med support direkte for dette spørsmålet, så la oss fortsette feilsøkingen der.

Vi har samme problem som Sgnskis: Fabel fungerer ikke…?

Hei! Jeg ser at du har tatt kontakt med support direkte for dette spørsmålet, så la oss fortsette feilsøkingen der.

Det hadde vore fint om nokon tok kontakt snart, er ikkje akkurat kjappe med support.....

Userlevel 4
Badge +12

Hei.. Da klarer vi også å gjenskape problemet her og har opprettet en feilrapport på problemet og er i ferd med å undersøke dette med Fabel. Jeg oppdaterer denne tråden så snart jeg vet mer.

Userlevel 4
Badge +12

Da skal problemet være løst. Vennligst si ifra om dere fortsatt opplever trøbbel med Fabel.

Jeg kan bekrefte at Fabel virker igjen nå. Takk for hjelpen, Marius! :)

Reply